Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.321
Worden leuke tijden als je eenmaal; hypotheek/rente maandelijks betaald, gemeente belastingen, stroom/gas/water, boodschappen, huis verz, internet/tv, kut hond belasting, noem maar op moet zelfs betalen om te mogen schijten in dit land dmv rioolbelasting.
Met 2 maal een inkomen uit een flinke “job titel” hoef je je daar nogsteeds niet druk om te maken. ;)

• Like
Waarderingen: vntl
  • #162.322
Met 2 maal een inkomen uit een flinke “job titel” hoef je je daar nogsteeds niet druk om te maken. ;)
Nee zou me dan eerder druk maken dat je beide fulltime voor de baas moet werken ipv met je eigen fam naar de dierentuin gaan.

• #162.325
Kruidvat kruidvat kruidvat
Luiers korting
Voeding korting
2 halen 1 betalen

Heb voortaan een abbo @ de kruidvat lijkt het wel…

Tip voor luiers. Aldi heeft hele goede, blijven superdroog en lekken nooit door. Zijn ook superzacht dus geen uitslag oid. Echt hele goede
6 a 7 euro👌

• Like
Waarderingen: AK
  • #162.326
vannacht om 12 uur klaar wakker, even gefietst kleine ronde lekker visje gegeten en toen weer lekker in slaap gevallen tot half 10 pfoe dat is uitslapen voor mij :D

• #162.328
  • #162.333
Het ligt er aan wat je een goede baan en bijbehorend inkomen vind.
Genoeg dat je rond kunt komen mer 2/3 dagen pw werken. Als je in een kasteel woont of lambo wilt rijden zal je dus meer inkomen moeten hebben dan iemand die minder heeft.

5/6 dagen pw werken ben je gewoon dom of je hebt echt een k*twij* thuis.

• #162.334
  • #162.335
Genoeg dat je rond kunt komen mer 2/3 dagen pw werken. Als je in een kasteel woont of lambo wilt rijden zal je dus meer inkomen moeten hebben dan iemand die minder heeft.

5/6 dagen pw werken ben je gewoon dom of je hebt echt een k*twij* thuis.

Das wel kort gezegd
Ik hou echt van mn werk en ga er ook graag naartoe en nee ik heb geen k*twij* thuis😝.

• Like
Waarderingen: AK
  • #162.338
Als jii eens weet wat ik daar voor terugkrijg. Daarvoor moet jij op het www surfen denk ik😝
Haha met 8x per week en waarschijnlijk de bekende nieuwe Testosteron Kinks denk ik dat het vast een feestje is in huize blok op het moment :roflol:

• #162.339
Als die jong dan nog is hun muil houden als ze op bed liggen🤬😝

• #162.340
Haha met 8x per week en waarschijnlijk de bekende nieuwe Testosteron Kinks denk ik dat het vast een feestje is in huize blok op het moment :roflol:
Was vanmiddag bijna naar huis gereden in de middagpauze maar kwam net niet uit.Ongekend libido laatste weken

Terug
Naar boven