AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.443
Jaaa tjill! Doe ik ook. Mn balkonnetje is echt een oase daardoor met allemaal leuke vlindertjes en bijtjes. En dat op een extreem betonnen kruispunt.

Leuk en leerzaam voor de kinderen ook. De lieveheersbeestjes die de luizen regelen die op hun beurt weer beschermd worden door de mieren( die hun veiligheid etc bieden voor een drupje nectar)🤣

Heb er zelf ook veel van opgestoken

• #162.444
Leuk en leerzaam voor de kinderen ook. De lieveheersbeestjes die de luizen regelen die op hun beurt weer beschermd worden door de mieren( die hun veiligheid etc bieden voor een drupje nectar)🤣

Faka Freek Vonk

• #162.445

Klinkt als een betrokken vader:clap:

• #162.446

Mieren melken de luizen door op hun rug te te trommelen, srs interessant om eens te bekijken

• #162.447
Hoort er bij, ik maak me nog weinig zorgen over onze inkomsten. Er zijn mensen met 3 kinderen die rond komen en nog minder verdienen dan wij het op dit moment doen.

Dat idee hadden wij ook. Liever gelijk ons eindhuis tot de kinderen weg zijn. Kan ik gelijk de moeite nemen om het plafond af te breken en kabels door de muren te banjeren voor m'n 7.2.4 geluidsinstallatie. Met een hoekwoning hoef ik ook geen rekening te houden met mensen die naast de woonkamer zitten.
Gewoon advies van een oude vrouw. Houd er rekening mee dat je inkomen ook deels weg kan vallen... je hebt niet op alles grip in het leven. Het kan maar zo zijn dat (een deel van) je inkomen weg valt door zaken die je nu niet kan voorzien en waar je geen invloed op hebt...denk aan ziekte (zowel fysiek als mentaal), een ongeluk, langdurige werkeloosheid ed.
Wij hebben destijds een gewoon rijtjeshuis gekocht voor 180k.vrienden leefden on the edge, niks was te gek... totdat er iets gebeurt waardoor je minder inkomsten hebt...

Nog steeds blij dat ik in een simpel rijtjeshuis woon, de dingen kan doen die ik wil en als het inkomen minder is ik daar niet van wakker hoef te liggen 😀

• #162.448
Mieren melken de luizen door op hun rug te te trommelen, srs interessant om eens te bekijken

Mieren houden luizen zoals wij koeien houden. Ze verplaatsen de luizen ook naar betere plekken waar beter voedsel is en melken ze ook idd.

Je moet eens zien als er een lieveheersbeestje komt, dikke paniek. Zo een klein insect als de lieveheersbeestjes maar toch echt een predator wat dat betreft.

• #162.449
Gewoon advies van een oude vrouw. Houd er rekening mee dat je inkomen ook deels weg kan vallen... je hebt niet op alles grip in het leven. Het kan maar zo zijn dat (een deel van) je inkomen weg valt door zaken die je nu niet kan voorzien en waar je geen invloed op hebt...denk aan ziekte (zowel fysiek als mentaal), een ongeluk, langdurige werkeloosheid ed.
Wij hebben destijds een gewoon rijtjeshuis gekocht voor 180k.vrienden leefden on the edge, niks was te gek... totdat er iets gebeurt waardoor je minder inkomsten hebt...

Nog steeds blij dat ik in een simpel rijtjeshuis woon, de dingen kan doen die ik wil en als het inkomen minder is ik daar niet van wakker hoef te liggen 😀
Houd ik ook rekening mee :p. In ieder geval een gedeeltelijk+volledig arbeidsongeschiktheidsverzekering, dat dekt al een hoop.

• #162.450
Afgelopen week in het buitenland geweest voor werk. Morgen vlieg ik naar huis. Wilde altijd eens ongegeneerd op bed eten 🤣 dus op de laatste avond take-away gehaald en heerlijk gegeten op bed 🥰 veel beter dan uit eten in je eentje 😅

• #162.451
Afgelopen week in het buitenland geweest voor werk. Morgen vlieg ik naar huis. Wilde altijd eens ongegeneerd op bed eten 🤣 dus op de laatste avond take-away gehaald en heerlijk gegeten op bed 🥰 veel beter dan uit eten in je eentje 😅
En dan morgen lekker wakker worden met overal oranje vlekken van de paprika chips. #foreveralone.

Fijn dat je er van genoten hebt! :?:D

• #162.452
En dan morgen lekker wakker worden met overal oranje vlekken van de paprika chips. #foreveralone.

Fijn dat je er van genoten hebt! :?:D
Hahaha neeee ik wilde eigenlijk idd, chips eten en wijn zuipen op bed 🤣 maar ik heb me kunnen inhouden en het is een take-away pasta geworden (ok ook niet echt cut-waardig, maar rest van de dag eet ik hoog eiwit en laag in kcal). Had er voor de zekerheid wel een handdoekje onder gelegd 🤣🤣

• #162.453
Hahaha neeee ik wilde eigenlijk idd, chips eten en wijn zuipen op bed 🤣 maar ik heb me kunnen inhouden en het is een take-away pasta geworden (ok ook niet echt cut-waardig, maar rest van de dag eet ik hoog eiwit en laag in kcal). Had er voor de zekerheid wel een handdoekje onder gelegd 🤣🤣
Hahaha. En dan toch nog schappelijk zijn en een handdoek er onder leggen. Moet ook eerlijk bekennen dat wakker worden in je eigen paprika chips resten een beduidend minder romantische ervaring is dan je verwacht.

Het voelt eerder vrij droevig 🤣

• #162.454
Ik ga nooit alleen uit eten, zitten altijd wel wat andere mensen in t restaurant.

• #162.457
Beetje ruften en boeren enzo

Terug
Naar boven