MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.401
Er was toch ondertussen al een jaar of 10 geleden zo’n schandaal toen er aan het licht kwam dat grote vleeshandelaren paardenvlees verkochten onder het mom van rundvlees? Zoiets was het iig.
Ja klopt , maar mensen dachten runnd te kopen . Das oplichting en geen gerichte vraag naar vlees

• #162.402
Dat deed ik ook, maar een eitje kost me nu al 35ct p/st. Dat was eerst 18ct. als je weet hoeveel eieren er alleen al doorgaan hier in de week. Dan nog de kipfilet en rundvlees....
Vorige week vroeg een maat van me om 2 kipfiletjes mee te nemen voor hem. Dus ik natuurlijk bio gegaan. god***domme bijna 10 euro afgerekend voor 280g.

Eieren vind ik qua prijs prima betaalbaar als je ze biologisch wilt hebben.

Laatst bewerkt:
  • #162.405
Vorige week vroeg een maat van me om 2 kipfiletjes mee te nemen voor hem. Dus ik natuurlijk bio gegaan. god***domme bijna 10 euro afgerekend voor 280g.

Eieren vind ik prijs prima betaalbaar als je ze biologisch wilt hebben.

2 kilo kip 40 euro biologisch en uit de streek👌

• #162.406
  • #162.409
Dat is toch wel veel geld, al sta ik wel achter de ideologie, we zouden het hier moeilijk kunnen betalen (en dan zijn we kwa inkomen nog niet eens in de laagste categorieën)
Hoe kan ik het dan wel betalen terwijl ik nog minder verdien als jou, 2 kinderen heb en nog 2 andere kostbare hobbys?

Althans ik denk dat jij meer verdient...

Tis maar wat je ervoor wilt laten. Ga verder ook nooit op stap oid. En we gaan vaak leuke dingen doen. Vorige maand dagje efteling was alweer 250 euro, schoolreisjes etc etc

• #162.412
Hoe kan ik het dan wel betalen terwijl ik nog minder verdien als jou, 2 kinderen heb en nog 2 andere kostbare hobbys?

Tis maar wat je ervoor wilt laten. Ga verder ook nooit op stap oid. En we gaan vaak leuke dingen doen. Vorige maand dagje efteling was alweer 250 euro, schoolreisjes etc etc
Niet kunnen is klopt mss niet, maar er andere dingen voor laten…
Dus je opmerking klopt wel.

• #162.414
Niet kunnen is klopt mss niet, maar er andere dingen voor laten…
Dus je opmerking klopt wel.

Niet dat ik veel moet laten maar ik ga bijv nooit uit eten of mac oid of oo stap/feestjes .Dus heb ruimte zat om in goed eten te investeren.

• #162.415
  • #162.417
  • #162.419
Koop alles biologisch. Vrij uitloopbaar en herkomst perfect herleidbaar en met een paspoort bij de bio slager.

Kost me 60 (alleen vlees al)per week maar schoon geweten.

Goed bezig! Ben nu net afgestudeerd (master) dus nog niet genoeg geld om mijn ecologische voetafdruk te verkleinen.

Helaas nu nog Duitse biefstukken en gehakt bij de Lidl.

• #162.420
Goed bezig! Ben nu net afgestudeerd (master) dus nog niet genoeg geld om mijn ecologische voetafdruk te verkleinen.

Helaas nu nog Duitse biefstukken en gehakt bij de Lidl.

Heb beide tuinen ingericht als bijen en vlinder en insectentuin. Probeer overal en op elke manier wel wat bij te dragen aan een betere wereld wat in mijn macht ligt

Terug
Naar boven