- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Op de motor!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de motor!
Dat is toch geen vakantie, dat is survival.
Ik schijn dan een debiele seniele Alzheimer patiënt te zijn (heb ik uit betrouwbare bron van een collega uit de zorg), maar ik heb natuurlijk geen auto. Auto is voor invaliden.Dat is toch geen vakantie, dat is survival.
Gooi die motor op de aanhanger van de camper, bij de boot op.
Of is dit ook een paupertopic ?
Dacht dat jij met pensioen was.Ik heb 5wkn vakantie.
In één dag de badkamer gedemonteerd, de rest doet de aannemer. Nog meer dan 4 en een halve week vrijheid.
Nee dat is @ak
Neuh...
Ik ben er zoMijn motor is in de bus geladen , trailer met boot erachter.
Nu nog op die ouwe van me wachten die rijd met zijn Harley achter me aan naar Zweden .
En voor een keer geef ik @Schwarzeneggertje gelijk auto rijden is kut . Liever 10 k kilometers per jaar op de motor dan 500 km met de auto .
Valt wel mee die survival, heb wel eens luxueuzer meegemaakt, maar dit was best comfortabel:Dat is toch geen vakantie, dat is survival.
Gooi die motor op de aanhanger van de camper, bij de boot op.
Of is dit ook een paupertopic ?
osenpaard.nl
Slapen onder de sterren is niet verkeerdValt wel mee die survival, heb wel eens luxueuzer meegemaakt, maar dit was best comfortabel:
Boutique Hotel – vergaderen en slapen
osenpaard.nl
@Gremlin legt haar gebit gewoon op het nachtkastje 🤣Ik heb ooit 3 weken niet gedouchet, vond ik geen probleem, zolang je je tanden maar kan poetsen is het ook al luxe.
Moet je is 2 meter onder de grond slapen, nog beter

Er bestaat zoiets als een draagbare douche, vraag maar aan @ak.Ik heb ooit 3 weken niet gedouchet, vond ik geen probleem, zolang je je tanden maar kan poetsen is het ook al luxe.
Kom maar langs graaf ik alvast een gat voor je . Met krachtstats als die van jouw ging ik vrijwillig de grond in 🤪Moet je is 2 meter onder de grond slapen, nog beter![]()
Van jou 😌Kom maar langs graaf ik alvast een gat voor je . Met krachtstats als die van jouw ging ik vrijwillig de grond in 🤪
Camping douche 🌈Er bestaat zoiets als een draagbare douche, vraag maar aan @ak.
Wacht maar tot je die krachtstats op je kaak krijgtKom maar langs graaf ik alvast een gat voor je . Met krachtstats als die van jouw ging ik vrijwillig de grond in 🤪
Wacht maar tot je die krachtstats op je kaak krijgt![]()