"De oude garde" heeft ook wel het idee dat dat niet gaat gebeuren, maar "de oude garde" blijft gewoon lekker rond hangen tot hun pensioen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"De oude garde" heeft ook wel het idee dat dat niet gaat gebeuren, maar "de oude garde" blijft gewoon lekker rond hangen tot hun pensioen.
nog maar 30 jaar"De oude garde" heeft ook wel het idee dat dat niet gaat gebeuren, maar "de oude garde" blijft gewoon lekker rond hangen tot hun pensioen.

De oudste van die groep is net 50 en de jongste 41, dus het bedrijf zal het nog wel even met ons moeten doen.
gaat vast goed komen, als je je van je beste kant laat zien voor het bedrijf,De oudste van die groep is net 50 en de jongste 41, dus het bedrijf zal het nog wel even met ons moeten doen.
Probeer jij ook altijd alle katten op straat te aaien?Altijd leuk tijdens je ochtend rondjeGoeie start van een dag.
![]()
Hij kijkt wel een beetje zo van: "als je iets probeert vermoord ik jou en je hele familie erbij".
Haha, ik ga gewoon op m'n hurken zitten. Als ze komen aai ik ze evenProbeer jij ook altijd alle katten op straat te aaien?
Is toch een gemiste kans anders... Beestje over z'n bolletje aaien.Het vaste personeel dat daadwerkelijk werkt misschien welDe derde contractor collega die in korte tijd besloten heeft ergens anders te gaan werken. Misschien dat ze het vaste personeel dan toch nog eens wat meer gaan waarderen.
.Is het daar zó slecht geregeld, of hebben ze zo'n vervelende collega?De derde contractor collega die in korte tijd besloten heeft ergens anders te gaan werken. Misschien dat ze het vaste personeel dan toch nog eens wat meer gaan waarderen.
Het is heel slecht geregeld, vooral voor nieuw personeel (voornamelijk schoolverlaters), die worden slecht begeleid, moet veel te snel alleen staan, ervaren een te hoge werkdruk en worden niet beter betaald dan bij de concurrentie. Dat geven we al jaren aan, maar er wordt niet geluisterd.Is het daar zó slecht geregeld, of hebben ze zo'n vervelende collega?
Is overal zo lol. Eerder had je bij dit bedrijf standaard 1 leraar mee voor dik 2 maand. Ik liep na 1 diest al bijna alleen.Het is heel slecht geregeld, vooral voor nieuw personeel (voornamelijk schoolverlaters), die worden slecht begeleid, moet veel te snel alleen staan, ervaren een te hoge werkdruk en worden niet beter betaald dan bij de concurrentie. Dat geven we al jaren aan, maar er wordt niet geluisterd.
Mwah, merk juist dat (zowel binnen het bedrijf als bij de klant) kritiek veel serieuzer wordt genomen, omdat ze bang zijn dat je gaat lopen 😬Is overal zo lol. Eerder had je bij dit bedrijf standaard 1 leraar mee voor dik 2 maand. Ik liep na 1 diest al bijna alleen.
Heb d'r ook vakantiewerk gedaan 6 zomers dus dat was wel een voordeel
In de basis heb je misschien gelijk, maar het werk is gewoon te divers om in een paar maanden dusdanig goed te beheersen dat je het allemaal alleen kan. Bij ons is alleen staan ook echt 8 uur lang alleen staan zonder iemand op dezelfde locatie die je kan helpen en het meeste werk moet gewoon af binnen je eigen dienst.Is overal zo lol. Eerder had je bij dit bedrijf standaard 1 leraar mee voor dik 2 maand. Ik liep na 1 diest al bijna alleen.
Heb d'r ook vakantiewerk gedaan 6 zomers dus dat was wel een voordeel
Goede actie, dan heeft dat personeel op Schiphol ook eens een rustig dagje.![]()
Boeren roepen elkaar op maandag hele land plat te leggen: ‘Ga naar Schiphol, maar hou het netjes’
Boeren worden op sociale media opgeroepen maandag heel Nederland plat te leggen. ‘Plattelanders het is tijd voor grote acties vanaf 4 juli. Nederland dicht, maar hou het netjes', staat te lezen in verschillende Telegramgroepen, waaronder Boeren in Opstand.www.ad.nl