AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.624
  • #162.625
Ziekteverzuim tot aan het pensioen :woot:

• #162.626
Camera weer terug 🥳

• #162.627
Pasfotos voor de kleine zijn paspoort maken voor de vakantie.

8DB9CA68-1F43-4B6F-8A20-300E9DEC7C61.jpeg

• #162.628
Altijd leuk tijdens je ochtend rondje :) Goeie start van een dag.
IMG20220630051738.jpg

Hij kijkt wel een beetje zo van: "als je iets probeert vermoord ik jou en je hele familie erbij".

• #162.629
  • #162.632
  • #162.634
De derde contractor collega die in korte tijd besloten heeft ergens anders te gaan werken. Misschien dat ze het vaste personeel dan toch nog eens wat meer gaan waarderen.
Is het daar zó slecht geregeld, of hebben ze zo'n vervelende collega?

• #162.635
Is het daar zó slecht geregeld, of hebben ze zo'n vervelende collega?
Het is heel slecht geregeld, vooral voor nieuw personeel (voornamelijk schoolverlaters), die worden slecht begeleid, moet veel te snel alleen staan, ervaren een te hoge werkdruk en worden niet beter betaald dan bij de concurrentie. Dat geven we al jaren aan, maar er wordt niet geluisterd.

• #162.636
Het is heel slecht geregeld, vooral voor nieuw personeel (voornamelijk schoolverlaters), die worden slecht begeleid, moet veel te snel alleen staan, ervaren een te hoge werkdruk en worden niet beter betaald dan bij de concurrentie. Dat geven we al jaren aan, maar er wordt niet geluisterd.
Is overal zo lol. Eerder had je bij dit bedrijf standaard 1 leraar mee voor dik 2 maand. Ik liep na 1 diest al bijna alleen.
Heb d'r ook vakantiewerk gedaan 6 zomers dus dat was wel een voordeel

• #162.637
Is overal zo lol. Eerder had je bij dit bedrijf standaard 1 leraar mee voor dik 2 maand. Ik liep na 1 diest al bijna alleen.
Mwah, merk juist dat (zowel binnen het bedrijf als bij de klant) kritiek veel serieuzer wordt genomen, omdat ze bang zijn dat je gaat lopen 😬

• #162.638
In de basis heb je misschien gelijk, maar het werk is gewoon te divers om in een paar maanden dusdanig goed te beheersen dat je het allemaal alleen kan. Bij ons is alleen staan ook echt 8 uur lang alleen staan zonder iemand op dezelfde locatie die je kan helpen en het meeste werk moet gewoon af binnen je eigen dienst.

• #162.639
Goede actie, dan heeft dat personeel op Schiphol ook eens een rustig dagje.

• #162.640
Je poepenholleke laten likken door Maggie de Bock.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven