Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet ze ook niet wegpesten.
En jij blijft maar
He, die laatste twee heb ik maar een paar keer gezien in een half jaar tijd.
Zie je maar weer hoe effectief jij bent in onder iemand z'n huid gaan zitten.He, die laatste twee heb ik maar een paar keer gezien in een half jaar tijd.
Waarom lukt me dat bij mijn leidinggevenden dan niet?Zie je maar weer hoe effectief jij bent in onder iemand z'n huid gaan zitten.

Onderbetaalde werknemers zijn heel gewaardeed.Waarom lukt me dat bij mijn leidinggevenden dan niet?![]()
Die nieuwe leidinggevende van ons wordt ook flink onderbetaald ja.
Kon niet slapen

Omdat je he stappen graag wou halen zeker? 😋
Wat is er mis met een 10 uurtje?Had mezelf 1 biertje beloofd als het me zou lukken om 200.000 stappen te zetten deze week. Zonder boven m'n eetplan uit te komen.
Voordeel van om 01:00u opstaan vandaag is dat het in mijn wereld dus allang middag is. Dus tijd voor biertje
![]()
![]()
Haha ik vind weinig, meeste mensen vinden het schandalig 🤣Wat is er mis met een 10 uurtje?
Ongeacht het uur dat je opstaat.

staat gewoon geen uur op, simpel met al die moeilijke theorieën hier..Geen bier voor vier...maarjah als je nog wakker bent dan kan t wel...dus neem aan als je om 1 uur 's nachts opstaat ook
Precies, ik heb vannacht nog een moeilijk bezopen stapper naar huis gebracht die in z'n eigen kots lag bij StratumseindGeen bier voor vier...maarjah als je nog wakker bent dan kan t wel...dus neem aan als je om 1 uur 's nachts opstaat ook

Woonde jij vroeger dicht bij een molen?Precies, ik heb vannacht nog een moeilijk bezopen stapper naar huis gebracht die in z'n eigen kots lag bij Stratumseind
Toen ik al 2 uur aan het lopen was...
Nee, hoezo?