XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.665
Ook nog aan je karma gewerkt
Preciesss. Was ook wel een beetje terug denken aan de gouwe ouwe tijd. Teveel bier, hoop rare drugs naar binnen fl*kkeren waarvan je geen idee hebt wat het is, op een gegeven moment verslaan de downers de uppers en ga je gewoon neer op de plek waar je je bevindt op dat moment...

Heb echt best veel lol gehad met die jongen vannacht :roflol: Hem een blikkie monster gevoerd die ik bij me had, hem geholpen met een punt pep bijpakken en rustig aan samen aangelopen naar z'n huis.

• #162.666
Ik ben niet helemaal tevreden met een detail van de elektrische aansluiting van mijn zonnepanelen en schort daarom de betaling op. Krijg ik dit op de mail terug van mijn contactpersoon.

Goedendag,

Ter behoeven van verhoogde focus en belangrijke werkzaamheden zal ik enkel mijn email niet vaker dan eens per week beantwoorden, soms minder.
Indien u urgente zaken heeft die niet een week kunnen wachten kunt u mij bereiken op mijn mobiele telefoonnummer.

Bedankt voor uw geduld.

• #162.667
Ik ben niet helemaal tevreden met een detail van de elektrische aansluiting van mijn zonnepanelen en schort daarom de betaling op. Krijg ik dit op de mail terug van mijn contactpersoon.
Ben je nu nog wel tevreden met de communicatieve vaardigheden van jouw contactpersoon, of dat ook niet meer?

• #162.672
Gisteren in de Ziggo Dome Queen concert bezocht, damn wat een super concert zeg.
Dit is wel een van de beste in mijn rijtje.

• #162.673
@Perzik sterk eindigen! :cool: Ga vanaf morgen stoppen met die challenge. Is compleet uit de hand gelopen. Wel gewonnen overigens.
IMG_20220703_195554.jpg

• #162.675
@Perzik sterk eindigen! :cool: Ga vanaf morgen stoppen met die challenge. Is compleet uit de hand gelopen. Wel gewonnen overigens.
IMG_20220703_195554.jpg
Lekker bezig man. Aankomende week mag je 225k, kan toch niet stoppen terwijl je aan het winnen bent? :-))))

Heb mijn bandje afgedaan dit weekend, geen energie om lange afstand te lopen na 2.5j geen dame, wel nog ff lekker kunnen sporten net

Bijlagen

• IMG_20220703_193619.jpg
    IMG_20220703_193619.jpg
    172,6 KB · Weergaven: 63
  • #162.676
Lekker bezig man. Aankomende week mag je 225k, kan toch niet stoppen terwijl je aan het winnen bent? :-))))

Heb mijn bandje afgedaan dit weekend, geen energie om lange afstand te lopen na 2.5j geen dame, wel nog ff lekker kunnen sporten net
Haha ik ga uitschrijven :roflol: Mooi geweest. Krijgt er niet eens punten voor...
Haha ook lekker man, leuke tijd gehad met haar? Of is "sporten" een suggestie betreffende je vrouwelijke contact dit weekend? ^^

• #162.677
Haha ik ga uitschrijven :roflol: Mooi geweest. Krijgt er niet eens punten voor...
Haha ook lekker man, leuke tijd gehad met haar? Of is "sporten" een suggestie betreffende je vrouwelijke contact dit weekend? ^^
Inderdaad zonde dat er geen overkoepelende rangschikking is.. Is ook veel te lastig om bekende tegen te komen, of je moet elkaar toevoegen. Gedoe.
Hahaha zeker, wel 'n beetje laat geworden. Net even 'n rondje borst, schouders, en triceps gedaan in m'n berging.

Edit: tevens dit weekend de 74kg aangetikt. Hopelijk voor m'n verjaardag wat meer buikspieren zichtbaar. Beetje basic b*ch doel, maar wordt wel eens tijd..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven