Eentje met vijf wieken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eentje met vijf wieken.

O hier zeggen we weleens tegen iemand die niet helemaal koekoek is.
Onnodig kwetsend. Maar begrijpelijk 🤣O hier zeggen we weleens tegen iemand die niet helemaal koekoek is.
Die heeft een tik van de molen gehad 😅
Ook nog aan je karma gewerktPrecies, ik heb vannacht nog een moeilijk bezopen stapper naar huis gebracht die in z'n eigen kots lag bij Stratumseind
Toen ik al 2 uur aan het lopen was...
Preciesss. Was ook wel een beetje terug denken aan de gouwe ouwe tijd. Teveel bier, hoop rare drugs naar binnen fl*kkeren waarvan je geen idee hebt wat het is, op een gegeven moment verslaan de downers de uppers en ga je gewoon neer op de plek waar je je bevindt op dat moment...
Hem een blikkie monster gevoerd die ik bij me had, hem geholpen met een punt pep bijpakken en rustig aan samen aangelopen naar z'n huis.Goedendag,
Ter behoeven van verhoogde focus en belangrijke werkzaamheden zal ik enkel mijn email niet vaker dan eens per week beantwoorden, soms minder.
Indien u urgente zaken heeft die niet een week kunnen wachten kunt u mij bereiken op mijn mobiele telefoonnummer.
Bedankt voor uw geduld.
Ben je nu nog wel tevreden met de communicatieve vaardigheden van jouw contactpersoon, of dat ook niet meer?Ik ben niet helemaal tevreden met een detail van de elektrische aansluiting van mijn zonnepanelen en schort daarom de betaling op. Krijg ik dit op de mail terug van mijn contactpersoon.
Ben je nu nog wel tevreden met de communicatieve vaardigheden van jouw contactpersoon, of dat ook niet meer?
Toch heerlijk als je zulke collega's hebtWeer een lange drukke werkdag overleefd. Hadden een dronken collega zo ver gekregen om voor €100 van de brug te springen.

Ja geweldig team met jonge malloten op deze werkplek. Heb er elke dag de grootste lol.
Ga vanaf morgen stoppen met die challenge. Is compleet uit de hand gelopen. Wel gewonnen overigens.Op het nippertje gewonnen van Jeroen.@Perzik sterk eindigen!Ga vanaf morgen stoppen met die challenge. Is compleet uit de hand gelopen. Wel gewonnen overigens.
![]()
Lekker bezig man. Aankomende week mag je 225k, kan toch niet stoppen terwijl je aan het winnen bent? :-))))@Perzik sterk eindigen!Ga vanaf morgen stoppen met die challenge. Is compleet uit de hand gelopen. Wel gewonnen overigens.
![]()
Haha ik ga uitschrijvenLekker bezig man. Aankomende week mag je 225k, kan toch niet stoppen terwijl je aan het winnen bent? :-))))
Heb mijn bandje afgedaan dit weekend, geen energie om lange afstand te lopen na 2.5j geen dame, wel nog ff lekker kunnen sporten net
Mooi geweest. Krijgt er niet eens punten voor...Inderdaad zonde dat er geen overkoepelende rangschikking is.. Is ook veel te lastig om bekende tegen te komen, of je moet elkaar toevoegen. Gedoe.Haha ik ga uitschrijvenMooi geweest. Krijgt er niet eens punten voor...
Haha ook lekker man, leuke tijd gehad met haar? Of is "sporten" een suggestie betreffende je vrouwelijke contact dit weekend? ^^
hem geholpen met een punt pep bijpakken en rustig aan samen aangelopen naar z'n huis.

Toch wel tof dat iemand je naar huis heeft geholpen.