MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.801
Daar stond ik dan muurvast net in de file, kwam er godzijdank een ambulance met sirene op het linkerbaan. Kon dankzij hem 140-150 rijden
Is wel de bedoeling dat je aan de kant gaat voor de ambulance i.p.v. dat je voor hem uit gaat racen.

• #162.811
1657208313670.jpg
Wie had ooit gedacht dat er iets positief zou zijn aan Hugo de Jonge?

Omdat ik het niet kan laten: ziek =/= positief.

• #162.813
  • #162.816
Ja rollen gaat non stop nu, maar vooruit bewegen is nog erg traag en moeilijk allemaal. Gelukkig slaapt ie ook al door 19.00/05.00 vaak, maar nu sinds paar weken 20.00 slapen en haalt ie 06.00/06.30 smorgens wat net beter past in ons schema.
Gaan over paar weken op vakantie dus zal wel weer sensatie worden in het vliegtuig met hem.
Ligt eraan hoelang je vliegt en hoelaat. Wij hadden een vlucht in de middag van 3,5 uur. Ging prima.

Geef em flesje tijdens opstijgen en landen ivm de oortjes. Je vliegt hopelijk niet vanaf schiphol, want dat wordt waarschijnlijk hell bij security.

• Like
Waarderingen: AK
  • #162.817
Ligt eraan hoelang je vliegt en hoelaat. Wij hadden een vlucht in de middag van 3,5 uur. Ging prima.

Geef em flesje tijdens opstijgen en landen ivm de oortjes. Je vliegt hopelijk niet vanaf schiphol, want dat wordt waarschijnlijk hell bij security.
Ja dat flesje doen we ook vooraf en vliegen waars vanaf eindhoven of duitsland. Gaan half sept dus ze “zeggen” dat schiphol drukte dan voorbij is, maar indien het niet stuk goedkoper is vlieg ik liever vanuit elders.

Vliegen naar turkije dus rond de 3uur, huilen doet ie eigenlijk niet alleen met vliegen is het allemaal nieuw dus geen idee wat te verwachten.

• #162.819
Ja dat flesje doen we ook vooraf en vliegen waars vanaf eindhoven of duitsland. Gaan half sept dus ze “zeggen” dat schiphol drukte dan voorbij is, maar indien het niet stuk goedkoper is vlieg ik liever vanuit elders.

Vliegen naar turkije dus rond de 3uur, huilen doet ie eigenlijk niet alleen met vliegen is het allemaal nieuw dus geen idee wat te verwachten.
Mijn ervaring is dat kleintjes goed slapen tijdens vliegen

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven