- Waardering
- 2.046
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zondag. Poh gisteren weer helemaal naar de t*fus een nakkie kan dus niet 1🤣Mooie overkapping kerel. Morgen stukkie fietsen, rennen en zwemmen?
Daarna:
Gewoon doen , ik zit nou ook "sigaren" te dampen en apple jack Sprite te zuipen .Zondag. Poh gisteren weer helemaal naar de t*fus een nakkie kan dus niet 1🤣
En mij uitnodigen? Het is maar goed dat @Gremlin nu bij het beunhazencommuteeeeee zit want dit kan zo niet langerGewoon doen , ik zit nou ook "sigaren" te dampen en apple jack Sprite te zuipen .
Ergste is dat mijn vrouw moet rijden omdat ik al de halve fles leeg heb,of mijn oudste dochter ( liever niet)En mij uitnodigen? Het is maar goed dat @Gremlin nu bij het beunhazencommuteeeeee zit want dit kan zo niet langer
Ik wil helemaal niet bij jullie horenEn mij uitnodigen? Het is maar goed dat @Gremlin nu bij het beunhazencommuteeeeee zit want dit kan zo niet langer
Jullie pesten mij 

Wie heeft mijn kelder deur open gelaten ?Ik wil helemaal niet bij jullie horenJullie pesten mij
An en Eefje
Ik heet geen Dutroux
Ziet er uit als dood op je 17e.Geen idee waar dit thuis hoort, maar wtf.
14 jaar oud, 185 cm, en 136 kg. American football recruit Tyler Parker.
![]()
Syntol?Geen idee waar dit thuis hoort, maar wtf.
![]()
Zo zie je maar wat generaties aan katoenveredeling voor positief effect heeft.Geen idee waar dit thuis hoort, maar wtf.
![]()
Groeihormonen, goed te zien aan zijn hormonen pens.
Dat denk ik niet, omdat hij al die massa ook echt moet gebruiken op het veld. Zal (waarschijnlijk) wel wat roids aan te pas zijn gekomen, maar iemand in zijn omgeving moet zo'n jongen toch in bescherming nemen...
NBA is wel de manier om uit de armoede te komen in de USA. Zelfs op laag niveau kan de hele familie ervan leven.Dat denk ik niet, omdat hij al die massa ook echt moet gebruiken op het veld. Zal (waarschijnlijk) wel wat roids aan te pas zijn gekomen, maar iemand in zijn omgeving moet zo'n jongen toch in bescherming nemen...
Ik was afgeleid door zn borstenGroeihormonen, goed te zien aan zijn hormonen pens.
Die dikte bovenin de buikstreek is een lever 3 keer zo groot als je eigenlijk zou willen.
Ja, triest!Dat denk ik niet, omdat hij al die massa ook echt moet gebruiken op het veld. Zal (waarschijnlijk) wel wat roids aan te pas zijn gekomen, maar iemand in zijn omgeving moet zo'n jongen toch in bescherming nemen...