- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ga nou maar kofie drinken ja? Het houd niet op, niet vanzelf

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga nou maar kofie drinken ja? Het houd niet op, niet vanzelf

Dan zullen die stakingen van de boertjes vast ook voorbij zijn en ligt er weer genoeg in de schappen om klaar te maken in de keukenNet bericht gekregen dat komende donderdag gestart gaat worden met het plaatsen van de nieuwe keuken. Komende maandag wordt er gestart met het leggen van het terras. En dan hebben we eind volgende week hopelijk een nieuwe tuin en keuken![]()

En op de nieuwe bbq in de nieuwe tuinDan zullen die stakingen van de boertjes vast ook voorbij zijn en ligt er weer genoeg in de schappen om klaar te maken in de keuken![]()

Post hieronder gefixed om jullie er veel plezier mee te wensen.
Dan zullen die stakingen van de boertjes vast ook voorbij zijn en liggen er weer genoeg schapen om klaar te maken op de bbq![]()
Oehhh.... ja!! Ik kom wel een schapen boutje meesmullenPost hieronder gefixed om jullie er veel plezier mee te wensen.

Dan heb je nog wat aan je dag.Poh nachtdienst gehad 0900 ding dong
Overkapping is er 😁. Ze zouden tegen de middag komen 😵💫
Je moeder
Die geniet nog van elke dag ja.

Met jou als zoon? Geloof ik niets van.
Zo vaak ziet ze me niet.

Dat maakt een hoop goed natuurlijk
Ik heb van horen zeggen dat gortepap beter in de buurt komt qua structuur 😉
Huisje van 7 ton 🤭Leuk huisje gevonden, bereiden ons voor te bieden en als we geluk hebben te kopen.
Daar koop je hier net een hoekhuis voor.