- Waardering
- 32.579
- Massa
- 160kg
Als je rijbewijs hebt kom je keer naar helmond een sessie samen pakken en daarna dinner + jaccuzi @ my place. 🌈
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je rijbewijs hebt kom je keer naar helmond een sessie samen pakken en daarna dinner + jaccuzi @ my place. 🌈
Heb jij nog een wanhopige nicht in de aanbieding?Soms moet je ook genieten van het leven na een drukke werk week!
![]()
Deal💪🏼 In november heb ik mijn rijbewijsAls je rijbewijs hebt kom je keer naar helmond een sessie samen pakken en daarna dinner + jaccuzi @ my place. 🌈
Lekker man drankie erbij een paar bestel dames ,dikke sigaar ....je brengt me op ideeënSoms moet je ook genieten van het leven na een drukke werk week!
![]()
Waar ben je klaar voor?11 halve liters verder ik ben er klaar voor.
Ik maak het mijzelf wel makkelijk
Je moeder
Ja dan snap ik die 11 halve liters wel.
Met zn b**kes vol er tegenMag er eigenlijk niet om lachen maar was wel hilarisch. Vond ie zelf achteraf ook🤣![]()

Lijkt zo. Was met zn voorwiel/stuur. Niks geraakt en geen schade. Even geschrokken en daarna nog 20 minuten hetzelfde ritje gedaan. Die Jongen is onverschrokken💪
WhahahahaMag er eigenlijk niet om lachen maar was wel hilarisch. Vond ie zelf achteraf ook🤣![]()
BoinkGeweldig een kleine stuntpiloot <3Mag er eigenlijk niet om lachen maar was wel hilarisch. Vond ie zelf achteraf ook🤣![]()
Kheb zoveel lol met hem. Vorige week ging die door de bosjes rechtdoor en kwam aan de andere kant rollend eruit hier in de buurt. En lachen dat ie daarna doet🤣
Zo zag ik jou ook (zelfde leeftijdsverschil).Mag er eigenlijk niet om lachen maar was wel hilarisch. Vond ie zelf achteraf ook🤣![]()
Mijn zoontje is een paar jaar terug met een skateboard de trap afgegaan de bocht richting hal gemaakt ( snap nog steeds niet hoe) en vol door een klein ruitje naast de voordeur gegaan . Vrouw boos en ik was van you magnificent bastard tand eruit en lachen als een gek . Die jeugdige roekeloosheid is gewoon top om te zien . Geen zorgen ! Gewoon gaanKheb zoveel lol met hem. Vorige week ging die door de bosjes rechtdoor en kwam aan de andere kant rollend eruit hier in de buurt. En lachen dat ie daarna doet🤣
Kent weinig angst en is motorisch erg goed.
Mn maat❤
Prima opvoeding, beter dan al die rubbertegelopvoedingen tegenwoordigKheb zoveel lol met hem. Vorige week ging die door de bosjes rechtdoor en kwam aan de andere kant rollend eruit hier in de buurt. En lachen dat ie daarna doet🤣
Kent weinig angst en is motorisch erg goed.
Mn maat❤
Ben nog door de oude stempel opgevoed en geef dat ook graag door. Stuur ze graag een beetje weerbaar de wereld in.Prima opvoeding, beter dan al die rubbertegelopvoedingen tegenwoordig
Prachtig🤣🤣Mijn zoontje is een paar jaar terug met een skateboard de trap afgegaan de bocht richting hal gemaakt ( snap nog steeds niet hoe) en vol door een klein ruitje naast de voordeur gegaan . Vrouw boos en ik was van you magnificent bastard tand eruit en lachen als een gek . Die jeugdige roekeloosheid is gewoon top om te zien . Geen zorgen ! Gewoon gaan