Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.862
Soms moet je ook genieten van het leven na een drukke werk week!

1238F75A-B25B-490C-B9D7-4B38814BBBB9.jpeg
Heb jij nog een wanhopige nicht in de aanbieding?

• #162.865
11 halve liters verder ik ben er klaar voor.

Ik maak het mijzelf wel makkelijk

• #162.874
Geweldig een kleine stuntpiloot <3
Kheb zoveel lol met hem. Vorige week ging die door de bosjes rechtdoor en kwam aan de andere kant rollend eruit hier in de buurt. En lachen dat ie daarna doet🤣
Kent weinig angst en is motorisch erg goed.
Mn maat❤

• #162.876
Kheb zoveel lol met hem. Vorige week ging die door de bosjes rechtdoor en kwam aan de andere kant rollend eruit hier in de buurt. En lachen dat ie daarna doet🤣
Mn maat❤
Mijn zoontje is een paar jaar terug met een skateboard de trap afgegaan de bocht richting hal gemaakt ( snap nog steeds niet hoe) en vol door een klein ruitje naast de voordeur gegaan . Vrouw boos en ik was van you magnificent bastard tand eruit en lachen als een gek . Die jeugdige roekeloosheid is gewoon top om te zien . Geen zorgen ! Gewoon gaan

• #162.877
Mn maat❤
Prima opvoeding, beter dan al die rubbertegelopvoedingen tegenwoordig

• #162.878
Prima opvoeding, beter dan al die rubbertegelopvoedingen tegenwoordig
Ben nog door de oude stempel opgevoed en geef dat ook graag door. Stuur ze graag een beetje weerbaar de wereld in.

Mijn zoontje is een paar jaar terug met een skateboard de trap afgegaan de bocht richting hal gemaakt ( snap nog steeds niet hoe) en vol door een klein ruitje naast de voordeur gegaan . Vrouw boos en ik was van you magnificent bastard tand eruit en lachen als een gek . Die jeugdige roekeloosheid is gewoon top om te zien . Geen zorgen ! Gewoon gaan
Prachtig🤣🤣

• #162.880
Terug
Naar boven