Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
File bij eerste los fabriek als die zeker 07.00 open gaat?
Ja en storing in de kraan binnen die alles opmengt en wegkraant van de stortgaten. Staan door de bocht nog wagen of 8.File bij eerste los fabriek als die zeker 07.00 open gaat?
Ja herken het. Onze chauffeurs lossen ook bij een recyclings fabriek in duitsland die ook om 07.00 open gaat, maar als je daar 06.45 komt aanrijden sta je daar zeker tot 09.00 of langer te wachten…Ja en storing in de kraan binnen die alles opmengt en wegkraant van de stortgaten. Staan door de bocht nog wagen of 8.
Dus 16 wagens incl 7 walking floors😛
Met maar 2 vd 9 stortgaten open, dat word leuk☠
Ja als ik nog iets anders had in de buurt , had ik dat eerst gedaan. Maar moest deze wel als eerste pakken. Liefst kom ik hier pas tegen 0930 aanrollen. Alles wat vandaag niet kan, lukt morgen welJa herken het. Onze chauffeurs lossen ook bij een recyclings fabriek in duitsland die ook om 07.00 open gaat, maar als je daar 06.45 komt aanrijden sta je daar zeker tot 09.00 of langer te wachten…
Als afscheidscadeau'tje hebben leerlingen dit prachtige standbeeld van mij gemaakt. Zelfs met abs.. Goede onderarmen ook!
Dit geeft mij toch weer het gevoel dat ik het juiste beroep heb gekozen. Zo aan het einde van het jaar zijn er allerlei bijzondere situaties geweest waardoor ik begon te twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt, maar dat heb ik wel!Betaald playstationen. Soort prof gamer dus.Het leven van een beveiliger.
Playstationen tijdens nachtdienst
Ik ben prof op blackops ja
Maakt dat van @Steks dan een prof DBB'er?
Je speelt op console hooguit hoofdklasse amateur
Congrats Pa!Niet vandaag maar het maakt mn alles goed, alweer een week geleden papa geworden van onze mooie kleine meid.
Met of zonder kunstgebit ?Mocht gisteren bij een gilf blijven slapen na een petanque avond en kreeg deze ochtend nog een blowjob..
Gratz bro! Hoe gaat het met de kleine en de moeder?Niet vandaag maar het maakt mn alles goed, alweer een week geleden papa geworden van onze mooie kleine meid.
Proficiat, geniet ervanNiet vandaag maar het maakt mn alles goed, alweer een week geleden papa geworden van onze mooie kleine meid.
Thanks
Dankje, ja gaat super. Kleine wat last van darmkrampjes wat je wakker kan houden, mama herstelt hartstikke vlot.Gratz bro! Hoe gaat het met de kleine en de moeder?
Thanks man