XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.961
  • #162.962
  • #162.963
  • #162.965
Die kleine kruipt net langs, dus ik begin met hem een nekmassage te geven. Hij ging er helemaal voor liggen, helemaal ontspannen. Super schattig.

• #162.966
Mooi weertje :)
Laatste rondje van de week.
IMG20220714102231.jpg

• #162.967
Intellectueel volk zijn wij ook😝🤣
20220714_111332.jpg

Bijlagen

• 20220714_111332.jpg
    20220714_111332.jpg
    257,5 KB · Weergaven: 34
  • #162.970
Beter man!

Dat kan nog wel een tijdje duren, als het aanhoud mogelijk overschakelen naar geitenmelk (mits je stopt met moedermelk en de koeienmelk krampjes blijft geven).
ipv geitenmelk, erop aandringen bij het CB dat je bang bent dat die koemelk allergie hebt.
dan mag je een dikke maand met gratis koemelkvrije voeding testen.
wij hebben helaas een dikke 14 weken met ellende gelopen. nu is het echt een heel ander kind.

• #162.971
ipv geitenmelk, erop aandringen bij het CB dat je bang bent dat die koemelk allergie hebt.
dan mag je een dikke maand met gratis koemelkvrije voeding testen.
wij hebben helaas een dikke 14 weken met ellende gelopen. nu is het echt een heel ander kind.
Had m'n broer ook, maar die kwamen er pas bij hun 2e kind achter.. toen die al een paar maanden oud was.

"Ah joh die krampjes horen erbij ligt niet aan de voeding". Handig zo'n consultatiebureau waar je geen kut aan hebt. Die van ons heeft gelukkig geen moeite met koemelk.

• #162.972
Had m'n broer ook, maar die kwamen er pas bij hun 2e kind achter.. toen die al een paar maanden oud was.

"Ah joh die krampjes horen erbij ligt niet aan de voeding". Handig zo'n consultatiebureau waar je geen kut aan hebt. Die van ons heeft gelukkig geen moeite met koemelk.
oprecht kut. wij hebben zoveel geprobeerd/ gedaan tot ik 2 dagen vrij nam en helemaal mad bij huisarts/kinderarts/cb/ziekenhuis ben geweest.

lang verhaal korten. wij zijn zo een beetje doorgelopen

kruidvat voeding > krampjes
nutrilon voeding > krampjes
Nutrilon Omneo > af en toe krampjes
grotere flessen, meer spugen niet goed kunnen slapen.
Aantal keer bij CB geweest, ja hij groeit goed (kreeg wel 2x de hoeveelheid voeding dat hij hoorde te hebben. joh hij kotst een shitload uit)
maagzuurremmer en osteopaat
Ziekenhuis, eindelijk Pepti gekregen.
Test gehad of daadwerkelijk allerigsch is. dat is dus zo en nu is het eindelijk een vrolijk ventje die lekker kan slapen etc.

spannend genoeg in ieder geval.

• #162.973
oprecht kut. wij hebben zoveel geprobeerd/ gedaan tot ik 2 dagen vrij nam en helemaal mad bij huisarts/kinderarts/cb/ziekenhuis ben geweest.

Aantal keer bij CB geweest, ja hij groeit goed (kreeg wel 2x de hoeveelheid voeding dat hij hoorde te hebben. joh hij kotst een shitload uit)
Test gehad of daadwerkelijk allerigsch is. dat is dus zo en nu is het eindelijk een vrolijk ventje die lekker kan slapen etc.

Damn dats wel flink kut. Wel super dat jullie uiteindelijk de oorzaak en oplossing hebben gevonden.

• #162.974
Ik heb niks met kinderen... Maar zelfs ik weet dat lactose problemen bij die dingen heel veel voorkomen.
Hoezo is het dan zo lastig om dat uit te laten zoeken en/of een lactosevrij dieet te kunnen proberen? Die shit weet toch iedereen?
Of zeg ik nou iets stoms?

• #162.976
Ik heb niks met kinderen... Maar zelfs ik weet dat lactose problemen bij die dingen heel veel voorkomen.
Hoezo is het dan zo lastig om dat uit te laten zoeken en/of een lactosevrij dieet te kunnen proberen? Die shit weet toch iedereen?
Of zeg ik nou iets stoms?
Proberen kan altijd, hebben wij ook gedaan bij de tweede, dat gaf geen verbetering. Wat dan?

• #162.978
Proberen kan altijd, hebben wij ook gedaan bij de tweede, dat gaf geen verbetering. Wat dan?
Geen idee. Ik bedoel vooral: maanden/jaren kloten met bedrijven over lactose/koemelk lijkt me zo zinloos als praktisch iedere debiel weet dat best wel veel baby's gevoelig zijn voor dat spul. Was meer op @Furryx94 z'n bericht.

• #162.979

Krampjes komen door kleine luchtbelletjes, tijdens het drinken. Veel baby's krijgen dat niet weg tot het samen een grotere luchtbel wordt. Vaak ontwikkelt zich dit bij een baby die niet goed aan de borst kan drinken

Terug
Naar boven