- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mogelijk niets.En wat ligt er achter de oerknal. Dus de andere richting op (januspunt).
En mogelijk heel veel😃
Ik denk echt niet dat er een god kan zijn maar we zouden ook in een simulatie kunnen leven. Zoveel mogelijkheden maar het boeit me allemaal niet.Onder bepaalde omstandigheden (de aard van de werkelijkheid/realiteit) is het bestaan van "god" te bewijzen. De filosoof Berkeley heeft dat een tijdje geleden gedaan en Nick Bostrom van Oxford recent.
Als er deze kant op, dit alles is ontstaan, dan kan het bijna niet anders dat het de andere kant op ook zo moet zijn. De energie is ook de andere kant op gegaan dus ook daar speelt zich vanalles af. Maar wat....
Op youtube staan daar interessante filmpjes over.Als er deze kant op, dit alles is ontstaan, dan kan het bijna niet anders dat het de andere kant op ook zo moet zijn. De energie is ook de andere kant op gegaan dus ook daar speelt zich vanalles af. Maar wat....
Zomaar wat amateuristisch denken , heb geen wetenschappelijke achtergrond oid
Nick Bostrom rekent voor dat de kans groter is dat we in een simulatie leven dan niet!Ik denk echt niet dat er een god kan zijn maar we zouden ook in een simulatie kunnen leven. Zoveel mogelijkheden maar het boeit me allemaal niet.
Ja kijk ik bijna dagelijks.
Beter dan Jezus heten en aan een kruis gespijkerd worden door een stel Romeinen.Eigenlijk ben je een beetje onze JezusEn uiteindelijk is gereduceerd tot iemand die zijn dagen op DBB slijt onder de gebruikersnaam Galen.![]()
Dus wij draaien dan in een virtuele desktop? Kali Linux of Ubuntu?Nick Bostrom rekent voor dat de kans groter is dat we in een simulatie leven dan niet!
Dus wij draaien dan in een virtuele desktop? Kali Linux of Ubuntu?
Erger nog... MintDus wij draaien dan in een virtuele desktop? Kali Linux of Ubuntu?
Hoe had pastoor hem vast?Toen Damian gedoopt werd begon hij te grunten (srs)![]()
Niet alle kardinalen, maar waar is dst relevant voor?De paus en de kardinalen accepteren gewoon de evolutietheorie en de big bang/inflatie theorie...
Dat is zeker een manier om dat te bekijken.I.h.k.v. 'iets kan niet uit niets ontstaan' ja, ergens op de achtergrond speelt altijd de hand van de schepper mee. Levende wezens kunnen niet evolueren als ze niet eerst geschapen worden door een godheid, dat soort onzin. Die katholieken weten het altijd zo te draaien dat ze daar waar de wetenschap het op dat moment nog niet helemaal precies weet te verklaren, de hand van god zien. En dat punt schuift steeds verder op waardoor god steeds meer een soort nihilistisch ventje wordt die ergens eens met zijn vingers heeft geknipt en een masterplan heeft uitgerold om verder de boel op zijn beloop te laten.
Darwin. De toenmalige paus correspondeerde ook met Stephen Hawking.
Het Vaticaan heeft zijn eigen wetenschappelijke vleugel . In hun archief kom je heel veel bekende natuurkundige en wiskundige dingen tegenDarwin. De toenmalige paus correspondeerde ook met Stephen Hawking.
Bij de pielenans vrees ik
Pielemoosie
Of zoals mijn zoon mijn tampeloeris , heeft hij van opa geleerd