- Waardering
- 14.157
Met twee ton overwaarde lukt het vast iets eerder.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jouw potentieel nieuwe woning heeft nu al 3 ton overwaarde dus je staat al 1 ton achter

Jouw potentieel nieuwe woning heeft nu al 3 ton overwaarde dus je staat al 1 ton achter![]()
Pff gewoon lekker in de tuin gaan zitten man met dit weerIk woon op 5 hoog onder het platte dag (woonkamer op het zuiden, hele dag volle bak zon) in een stad die voor 95% van fucking beton is.
Edit: + in een vrij nieuw appartement dus super goed geïsoleerde woning. De warmte die nu in mijn muren zit kom ik de hele winter op door.![]()

Ik heb van die folies uit de verbanddoos voor t raam gehangen (plakbandje op t raamkozijn). Scheelt zo al 5 graden.
Aan de buitenkant dan hè, anders heb je met dubbelglas 99% op een gebarsten ruit.Ik heb van die folies uit de verbanddoos voor t raam gehangen (plakbandje op t raamkozijn). Scheelt zo al 5 graden.
Vorig jaar ook gedaan. Echt perfect. Nu is t max 25 gr binnen (na eten koken en oven aan etc. )
Scheelt toch ook meer als het aan de buitenkant is? Of is dat weer zoiets wat ze mij hebben wijsgemaakt? 😬Aan de buitenkant dan hè, anders heb je met dubbelglas 99% op een gebarsten ruit.
KloptScheelt toch ook meer als het aan de buitenkant is? Of is dat weer zoiets wat ze mij hebben wijsgemaakt? 😬
Binnenzijde op t kozijn. Dan zit er 7 cm tussen de ruit en folieAan de buitenkant dan hè, anders heb je met dubbelglas 99% op een gebarsten ruit.

Jaren terug toen we ‘s zomers de sleutel van ons nieuwe huis kregen heeft de lokale glaszetter goed zaken gedaan omdat iedereen van alles en nog wat tegen hun ruiten had geplakt. Bij ons zijn er toen ook twee ruiten gesneuveld.Binnenzijde op t kozijn. Dan zit er 7 cm tussen de ruit en folie
Geen probleem.
En t is dubbel glas.
Best leuk om de temperatuur te berekenen trouwens.![]()
Nooit tegen het raam aan. Altijd 5-10 cmJaren terug toen we ‘s zomers de sleutel van ons nieuwe huis kregen heeft de lokale glaszetter goed zaken gedaan omdat iedereen van alles en nog wat tegen hun ruiten had geplakt. Bij ons zijn er toen ook twee ruiten gesneuveld.
Wat ga je dan doen met die 5 stuks 600W HPS die ik jou verkocht heb?
SssstWat ga je dan doen met die 5 stuks 600W HPS die ik jou verkocht heb?
Krijgen ze genoeg stikstof?![]()
![]()
![]()
Shitload aan pepers die rood beginnen te worden. Zitten nu iets van 30 pepers per plant. Kunnen er iets van 100 per plant worden. Kheb 6 planten. Tomaten beginnen ook bijna te rijpen.
Ik zou wel wat meer kleuren pepers waarderen aqua diversiteit.![]()
![]()
![]()
Shitload aan pepers die rood beginnen te worden. Zitten nu iets van 30 pepers per plant. Kunnen er iets van 100 per plant worden. Kheb 6 planten. Tomaten beginnen ook bijna te rijpen.
Als je aqua diversiteit wilt moet je een aquarium nemen.Ik zou wel wat meer kleuren pepers waarderen aqua diversiteit.
Nee, ze hebben weer voeding nodig, onderste bladeren kleuren geel.
Lekker hé die reapers, heb er nog een zak van liggen in m'n vriezer.Ooit een Carolina Reaper gekweekt. Pepertje gedroogd om te verwerken in een gerecht. Ik dacht laat ik eens voorzichtig testen hoe heet dat werkelijk is. Dus ik sneed die peper door, en likte dat mes af.
Dacht dat ik dood ging. Uur lang badend in het zweet liggen hallucineren op bed.
Tip van Jaap: sla de Carolina Reaper maar over.![]()