Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #163.762
  • #163.763
Jouw potentieel nieuwe woning heeft nu al 3 ton overwaarde dus je staat al 1 ton achter :trollface:

Hou je bek.

Look Whos Talking Now Omg GIF

• #163.764
Ik woon op 5 hoog onder het platte dag (woonkamer op het zuiden, hele dag volle bak zon) in een stad die voor 95% van fucking beton is.

Edit: + in een vrij nieuw appartement dus super goed geïsoleerde woning. De warmte die nu in mijn muren zit kom ik de hele winter op door. :emo:
Pff gewoon lekker in de tuin gaan zitten man met dit weer

:trollface:

• #163.765
woonkamer op het zuiden, hele dag volle bak zon
Ik heb van die folies uit de verbanddoos voor t raam gehangen (plakbandje op t raamkozijn). Scheelt zo al 5 graden.
Vorig jaar ook gedaan. Echt perfect. Nu is t max 25 gr binnen (na eten koken en oven aan etc. )

• #163.766
Ik heb van die folies uit de verbanddoos voor t raam gehangen (plakbandje op t raamkozijn). Scheelt zo al 5 graden.
Vorig jaar ook gedaan. Echt perfect. Nu is t max 25 gr binnen (na eten koken en oven aan etc. )
Aan de buitenkant dan hè, anders heb je met dubbelglas 99% op een gebarsten ruit.

• #163.769
Aan de buitenkant dan hè, anders heb je met dubbelglas 99% op een gebarsten ruit.
Binnenzijde op t kozijn. Dan zit er 7 cm tussen de ruit en folie
Geen probleem.
En t is dubbel glas.
Best leuk om de temperatuur te berekenen trouwens. :)

• #163.770
Binnenzijde op t kozijn. Dan zit er 7 cm tussen de ruit en folie
Geen probleem.
En t is dubbel glas.
Best leuk om de temperatuur te berekenen trouwens. :)
Jaren terug toen we ‘s zomers de sleutel van ons nieuwe huis kregen heeft de lokale glaszetter goed zaken gedaan omdat iedereen van alles en nog wat tegen hun ruiten had geplakt. Bij ons zijn er toen ook twee ruiten gesneuveld.

• #163.771
Jaren terug toen we ‘s zomers de sleutel van ons nieuwe huis kregen heeft de lokale glaszetter goed zaken gedaan omdat iedereen van alles en nog wat tegen hun ruiten had geplakt. Bij ons zijn er toen ook twee ruiten gesneuveld.
Nooit tegen het raam aan. Altijd 5-10 cm
ertussen laten.

• #163.776
  • #163.777
  • #163.779
Ooit een Carolina Reaper gekweekt. Pepertje gedroogd om te verwerken in een gerecht. Ik dacht laat ik eens voorzichtig testen hoe heet dat werkelijk is. Dus ik sneed die peper door, en likte dat mes af.

Dacht dat ik dood ging. Uur lang badend in het zweet liggen hallucineren op bed.

Tip van Jaap: sla de Carolina Reaper maar over. :thumbup:

• #163.780
Ooit een Carolina Reaper gekweekt. Pepertje gedroogd om te verwerken in een gerecht. Ik dacht laat ik eens voorzichtig testen hoe heet dat werkelijk is. Dus ik sneed die peper door, en likte dat mes af.

Dacht dat ik dood ging. Uur lang badend in het zweet liggen hallucineren op bed.

Tip van Jaap: sla de Carolina Reaper maar over. :thumbup:
Lekker hé die reapers, heb er nog een zak van liggen in m'n vriezer.

Terug
Naar boven