Die moet je in een luchtbevochtiger proppen.Lekker hé die reapers, heb er nog een zak van liggen in m'n vriezer.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die moet je in een luchtbevochtiger proppen.Lekker hé die reapers, heb er nog een zak van liggen in m'n vriezer.

Verhitten in een beetje olie zodat de capsaïcinen oplossen. En die olie in de handzeep doen op werk.
Carolina Reaper?![]()
![]()
![]()
Shitload aan pepers die rood beginnen te worden. Zitten nu iets van 30 pepers per plant. Kunnen er iets van 100 per plant worden. Kheb 6 planten. Tomaten beginnen ook bijna te rijpen.
3 armageddon's, 2 anaheims en 1 bhut jolokia (ghostpepper) heb ik staan. Die anaheims zijn vergelijkbaar met rode chili's uit de super.
Ooit hadden ik en een collage het idee ze in alcohol te zetten en daarna die alcohol met een kwastje op randen te smeren van plastic bekertjes voor in de koffiemachine. Geen idee waarom we dat nooit gedaan hebben.Verhitten in een beetje olie zodat de capsaïcinen oplossen. En die olie in de handzeep doen op werk.
Of bij je schoonouders.

Jullie hadden het waanzinnig druk?Ooit hadden ik en een collage het idee ze in alcohol te zetten en daarna die alcohol met een kwastje op randen te smeren van plastic bekertjes voor in de koffiemachine. Geen idee waarom we dat nooit gedaan hebben.
Wel hebben we siliconenvet met een spuit in de opening van tubes handcreme gespoten.![]()
Nee
Hoe communiceert een collage?Ooit hadden ik en een collage het idee ze in alcohol te zetten en daarna die alcohol met een kwastje op randen te smeren van plastic bekertjes voor in de koffiemachine. Geen idee waarom we dat nooit gedaan hebben.
Wel hebben we siliconenvet met een spuit in de opening van tubes handcreme gespoten.![]()

Tel je zegeningenGisteren met me gezin naar de dierentuin geweest. Onderweg daarna toe wou mijn vrouw een vrachtwagen inhalen vlak voor onze afslag. Een vrachtwagen met zo een kleine puinafval bak achter op die je als particulier kunt huren. Net toen ze de vrachtwagen wou inhalen verloor die een deel van de inhoudt van die afvalbak. Ik denk dat iemand zijn badkamer had gesloopt want de tegels vlogen over de snelweg. Mijn vrouw kon niet meer stoppen en gelukkig kwam alles onder de wagen terecht. Meteen gestopt uiteraard en gelukkig geen schade. De chauffeur zou bellen om het op te laten ruimen.
En des te meer dat ik er over nadenk hebben we erg geluk gehad. Als ze iets dichter bij was geweest met het inhalen waren ze waarschijnlijk vol op de auto gekomen of erger nog door het raam. Moet er niet aan denken met 3 kleine kinderen in de auto.
De dag was was verder top maar het had ook zo in het wat heeft je dag verpest topic gekunt.![]()

Final destination dingenGisteren met me gezin naar de dierentuin geweest. Onderweg daarna toe wou mijn vrouw een vrachtwagen inhalen vlak voor onze afslag. Een vrachtwagen met zo een kleine puinafval bak achter op die je als particulier kunt huren. Net toen ze de vrachtwagen wou inhalen verloor die een deel van de inhoudt van die afvalbak. Ik denk dat iemand zijn badkamer had gesloopt want de tegels vlogen over de snelweg. Mijn vrouw kon niet meer stoppen en gelukkig kwam alles onder de wagen terecht. Meteen gestopt uiteraard en gelukkig geen schade. De chauffeur zou bellen om het op te laten ruimen.
En des te meer dat ik er over nadenk hebben we erg geluk gehad. Als ze iets dichter bij was geweest met het inhalen waren ze waarschijnlijk vol op de auto gekomen of erger nog door het raam. Moet er niet aan denken met 3 kleine kinderen in de auto.
De dag was was verder top maar het had ook zo in het wat heeft je dag verpest topic gekunt.![]()
Je liet je vrouw rijden, dan accepteer je al onnodige risico’s.Gisteren met me gezin naar de dierentuin geweest. Onderweg daarna toe wou mijn vrouw een vrachtwagen inhalen vlak voor onze afslag. Een vrachtwagen met zo een kleine puinafval bak achter op die je als particulier kunt huren. Net toen ze de vrachtwagen wou inhalen verloor die een deel van de inhoudt van die afvalbak. Ik denk dat iemand zijn badkamer had gesloopt want de tegels vlogen over de snelweg. Mijn vrouw kon niet meer stoppen en gelukkig kwam alles onder de wagen terecht. Meteen gestopt uiteraard en gelukkig geen schade. De chauffeur zou bellen om het op te laten ruimen.
ik weet het. Ik ben er aan gewend geraakt inmiddels. Zit ook altijd achterin achter de bijrijdersstoel. Meestal zie ik het gevaar dan niet aankomen. Is ook de beste plaats om even de oogjes dicht te doenJe liet je vrouw rijden, dan accepteer je al onnodige risico’s.

Dit dus. Ging vanmorgen de groenbak binnen halen met een paraplu erbij. Niet veel later dikke bliksem die niet te ver weg was. Lijkt erop dat het einde in zicht komt.
Zit te eten en zweet breekt me uitLandelijke hittegolf is voorbij
![]()
Landelijke hittegolf is voorbij: De Bilt gaat 25 graden niet halen vandaag
De thermometer in De Bilt gaat de 25 graden woensdag niet halen, zeggen Weerplaza en Weeronline. Dat betekent dat de acht dagen durende landelijke hittegolf ten einde komt. In het oosten duurt de regionale hittegolf nog wel even voort.www.nu.nl
![]()
Hoe kom je dan in die groepsapp?Als het in de buurt is ga ik gewoon heen. Of ze moeten doorhebben dat ik hun niet ken 🤣🤣![]()