XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Damn heb gelukkig geen unibrown.. maar marcel heeft uiteraard gelijk

omfg, heb nog steeds een piepende toon in me oren van die K*t hoortest.
Vanochtend De Villa afl.1 gekeken, best leuk programma :p
b*ch loop de fok door

tjiks..........................................

aaaaaarrgggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Don't wanna know broski, ben blij dat ik een blijvertje heb gevonden.;)

OT: Straks beukah @ gym, borst.:)

Dont wanna tell bro:) Ik ben blij voor je, maar binnenkort kom maar weer eens een bakkie halen en vertellen over dat blijvertje van je!:D

Trainze!

Damn heb jij nou ook al een chick Mars?

Goede zaak!

Het weer.

Lekker buiten zitten, zalmpje naar binnen werken en de essential mix van Avicii op de achtergrond!
Wat een dag!

Fuarkkk me pakket gemist gvd, Al vanaf 4:45 wakker en net terug van werk danggggggg

Plannen voor vanavond ehv.... hmmmmmmmm zo eerst ff een middagdutje

BF weer ietsje omlaag. (gewicht ook maarja)

Sla je slag dan jonguh!! Morgen staat hier in het topic dat het je dag heeft gemaakt omdat je date met haar hebt gefixed.

Negative, ze was er niet vandaag :(

21/2+5 = 15,5

your good to go.

:roflol:

Bestaan daar ook al regels rond tegenwoordig? :p

16 Is echy te jong voor 20-21jarige. die hoertjes van 16 moet je niets van willen imo

Heb momenteel ook dat idee, al is ze wel lekker en je weet wat ze zeggen; "Zoveel te dichter bij de nul, zoveel te strakker rond de ...!"

Hoe weetke da ge maagd is dan?

Mederedder is één van haar beste vrienden en blijkbaar is ze niet verlegen om die details met hem te delen ;) Het is ook wel een sletje, maar ze is nog niet verder gegaan dan handjes en mondjes :o

(Na de zwemtraining was die mederedder met haar aan het smsen, en zij stelde heel de tijd vragen over mij, terwijl hij probeerde het gesprek over hem te laten gaan, hilarious xD)

Zo tot het gaatjeee, krijg ook nog gratis muntjes hehehehehe fuarrkk heb er zo ****ing zin in, geef vanacht wel een update inh nachtcafé als i kvoor 6u thuisben

Terug
Naar boven