AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

vanavond ehv ,not mad

lol heb vorige week ook een chick van 16 geknalt. Who cares, ze leek minstens 18 adhv manier waarop ze sprak (5e jaars vwo)

Ok brahskis, out voor een avond uit!
Have fun

World Heavyweight Championship @ RTL7 ... FUUAAARRKK!!

Lekker potje knokken gezien op tv :)

Mijn dag helemaal goed ... Graafschap winst wat een avond, heerlijk op tv .. keihard naar de klote zweten als een gek :P .. ..

lol heb vorige week ook een chick van 16 geknalt. Who cares, ze leek minstens 18 adhv manier waarop ze sprak (5e jaars vwo)

Jij regelt zekers te weten kwaliteitschicks gezien je posts over blowen en zuipen en jr beast stats.
ik heb echt niks met die jonge sletjes. zitten altijd zo te staren k*thoeren. Doe liever lekker 18+

Jij regelt zekers te weten kwaliteitschicks gezien je posts over blowen en zuipen en jr beast stats.
ik heb echt niks met die jonge sletjes. zitten altijd zo te staren k*thoeren. Doe liever lekker 18+

ik bespeur een hoop frustratie in je posts, wil niet echt lukken bij de vrouwtjes of wel? Of herken je in mij die jongen die telkens je chick steelt? Haha, beta

nog best zat en nog steeds een feel good feeling van een joint waarvan ik nog nooit heb gehoord die ik om.... 12:00 ofzo op heb./???????????

was best chill 1 chick gescoord beetje zoenen, voelen en tnr. 2 andere nrs ook maar van minder geyle wyve

ik ga nu pitten, ben nu precies 25uur wakker wtffffffffffffff

later bishes lekker uitslapen tot 14:00

Jay Cutler ziet er goed uit met nog een week te gaan!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt wel of die wheels van hem nog bigger zijn geworden! Monsterlijk

Zieke vind ik nog wel dat dit een random foto is in de gym. Hij posseert even met zijn net nieuwe gepersonaliseerde fat grips (blauwe dingen, had nog niet eerder van die dingen gehoord lol)

NFL seizoen is begonnen
Vanavond 3 wedstrijden
Yeah Buddy

de rijst glijdt makkelijk naar binnen :) normaal is het droog

Terug
Naar boven