Mijn motivatie om te stoppen is het verbeteren van mijn vasculairiteit, dus dat gaat zeker goed komen.voor hoe lang? Kom op man!! Geloof nou eens een keer dat je dat kan!! VOORGOED!! 💪![]()
Geen optie, alles of niets mentaliteit helaas 😝.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn motivatie om te stoppen is het verbeteren van mijn vasculairiteit, dus dat gaat zeker goed komen.voor hoe lang? Kom op man!! Geloof nou eens een keer dat je dat kan!! VOORGOED!! 💪![]()
Succes kerel! Vond dat persoonlijk best een aantal weekjes doorbijten maar je hebt ook gortdroog kunnen cutten dus dan moet dat roken verslaan ook wel lukken![]()
Bodybuilders rookten vroeger juist VOOR hun vasculariteit.Mijn motivatie om te stoppen is het verbeteren van mijn vasculairiteit, dus dat gaat zeker goed komen.
10 jaar lang. 27 sigaretten per dag.Thanks! Blijven strijden. Hoelang heb jij gerookt ?
Direct maar naar de pomp voor een nieuw pakje 😂.Bodybuilders rookten vroeger juist VOOR hun vasculariteit.
Knap man, 27 is ook niet niks , een erg dure hobby. Dan was je ook een hele dag aan het roken, want ik heb het gevoel dat ik met 15 p/dag al heel veel tijd verdoe haha.
Was ook precies wat ik deed. Camel XL pakje van toentertijd €7,50 per dag weg stomen. Roken vond ik het fysieke afkicken stukke makkelijker dan de gewoonte afleren. De gewoonte van het roken is best wel een hardnekkige b*ch.Direct maar naar de pomp voor een nieuw pakje 😂.
Knap man, 27 is ook niet niks , een erg dure hobby. Dan was je ook een hele dag aan het roken, want ik heb het gevoel dat ik met 15 p/dag al heel veel tijd verdoe haha.
I know, vorig jaar tijdens prep weer begonnen met roken en tot nu nog steeds 'hooked' en rook meer dan ervoorWas ook precies wat ik deed. Camel XL pakje van toentertijd €7,50 per dag weg stomen. Roken vond ik het fysieke afkicken stukke makkelijker dan de gewoonte afleren. De gewoonte van het roken is best wel een hardnekkige b*ch.
Heb nooit last gehad van nicotone o.i.d, vind tabak sowieso niet lekker. Liever wietWas ook precies wat ik deed. Camel XL pakje van toentertijd €7,50 per dag weg stomen. Roken vond ik het fysieke afkicken stukke makkelijker dan de gewoonte afleren. De gewoonte van het roken is best wel een hardnekkige b*ch.
Thanks! Blijven strijden. Hoelang heb jij gerookt ?

Ben wel blij dat ik gestopt ben met roken toen ik moddervet was. Ging zelf best wel vreten toen ik stopte met roken, aangezien nicotine best een goeie stimulant/eetlust remmer is, maar toen interesseerde 5-10kg meer of minder me toch geen hol.

Mij leverde stoppen met roken schat ik zo'n +10kg op. Van zo'n 115 naar 125Ik woog 75 kg met 11% toen ik stopte, daarna flink gaan trainen en eten en weeg nu 102 met 20-22%.![]()
Toen had je al powerlift ambities?Mij leverde stoppen met roken schat ik zo'n +10kg op. Van zo'n 115 naar 125
Weet wel dat dat me toen van xxl naar xxxl deed overgaan...
Ik wilde m'n eigen maan een zwaartekracht veld.
Dat laatste heb je sowieso.

Wou je ook Uranus erbij? Zo ja hoe ziet uranus eruit?
Welke kleur is je fiat multipla?Nieuwe auto opgehaald lekker rijden volgende week als het goed is.