Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #163.821
  • #163.823
  • #163.825
Reden: opschonen.
  • #163.826
Direct maar naar de pomp voor een nieuw pakje 😂.

Knap man, 27 is ook niet niks , een erg dure hobby. Dan was je ook een hele dag aan het roken, want ik heb het gevoel dat ik met 15 p/dag al heel veel tijd verdoe haha.
Was ook precies wat ik deed. Camel XL pakje van toentertijd €7,50 per dag weg stomen. Roken vond ik het fysieke afkicken stukke makkelijker dan de gewoonte afleren. De gewoonte van het roken is best wel een hardnekkige b*ch.

• #163.827
Was ook precies wat ik deed. Camel XL pakje van toentertijd €7,50 per dag weg stomen. Roken vond ik het fysieke afkicken stukke makkelijker dan de gewoonte afleren. De gewoonte van het roken is best wel een hardnekkige b*ch.
I know, vorig jaar tijdens prep weer begonnen met roken en tot nu nog steeds 'hooked' en rook meer dan ervoor :roflol:

Maar het is meer de gewoonte die het lastig maakt.

• #163.828
Heb nooit last gehad van nicotone o.i.d, vind tabak sowieso niet lekker. Liever wiet :roflol:
Ben wel een kauwgum junk.

• #163.830
Ben wel blij dat ik gestopt ben met roken toen ik moddervet was. Ging zelf best wel vreten toen ik stopte met roken, aangezien nicotine best een goeie stimulant/eetlust remmer is, maar toen interesseerde 5-10kg meer of minder me toch geen hol.

• #163.831
Ben wel blij dat ik gestopt ben met roken toen ik moddervet was. Ging zelf best wel vreten toen ik stopte met roken, aangezien nicotine best een goeie stimulant/eetlust remmer is, maar toen interesseerde 5-10kg meer of minder me toch geen hol.

Ik woog 75 kg met 11% toen ik stopte, daarna flink gaan trainen en eten en weeg nu 102 met 20-22%. :roflol:

• #163.832
Ik woog 75 kg met 11% toen ik stopte, daarna flink gaan trainen en eten en weeg nu 102 met 20-22%. :roflol:
Mij leverde stoppen met roken schat ik zo'n +10kg op. Van zo'n 115 naar 125 :roflol:

Weet wel dat dat me toen van xxl naar xxxl deed overgaan...

• #163.836
Ik ben ook gestopt met roken, toen kostte pakje Marlboro 3,75 in Gulden tijd.

• #163.838
Lowlands, bitches, Lowlands! :hedbang:

• #163.839
Nieuwe auto opgehaald lekker rijden volgende week als het goed is.

Terug
Naar boven