Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.101
De belangrijkste vraag, zijn ze natty?
Daar heb ik redelijk kritisch naar gekeken, en voor zover dat ik steroïden herken:
Bij de mannen verwacht ik dat er 6 vd 10 aan de gear zaten. Dat waren ook "toevallig" de nummer 1 tot en met 6. Die wonnen het ook wel iedere keer ruim. Er zaten er 2 bij waar je het gear gebruik met shirt aan al meteen van zag. De andere 4 waren best obvious zodra het shirt uit ging.
CrossFit zit ook wel aardig onder de doping :needle:

• #164.102
Hardlopen ging wel goed.
Met het vooruitzicht dat ik er nog 7kilo bw af wil shreddere.

Bijlagen

• Screenshot_20220827-202023_Strava.jpg
    Screenshot_20220827-202023_Strava.jpg
    123,5 KB · Weergaven: 37
  • #164.104
Daar heb ik redelijk kritisch naar gekeken, en voor zover dat ik steroïden herken:
Bij de mannen verwacht ik dat er 6 vd 10 aan de gear zaten. Dat waren ook "toevallig" de nummer 1 tot en met 6. Die wonnen het ook wel iedere keer ruim. Er zaten er 2 bij waar je het gear gebruik met shirt aan al meteen van zag. De andere 4 waren best obvious zodra het shirt uit ging.
CrossFit zit ook wel aardig onder de doping :needle:
Nee joh

• #164.105
De vrouwen zien er bijzonder aantrekkelijk en fit uit, ook omdat het, zeker buiten de wod en/of metcon heel sierlijke en technisch goede bewegers zijn die behoorlijke gewichten verplaatsen.
:heart:
Ze zien er fit uit maar hebben ook kleine booties.
Liever een powerlifster.

• #164.110
Volgens mij was er bij de laatste Olympische Spelen een gewichthefster die omgebouwd was en goud pakte, of zoiets dergelijks staat mij bij.
Je bedoelt wsl de Nieuw-Zeelandse Laurel Hubbard, die heeft niets gepresteerd op de OS. Uiteraard werd haar deelname gepresenteerd als een enorme overwinning voor de rechten van transvrouwen en het alfabet en moet haar niets winnen bewijzen dat een transitie na de pubertijd geen enkel voordeel oplevert, eventueel met een bovengrens aan testosteron oid.

Haar deelname ging ten koste van (niet-trans) vrouwen.

Laatst bewerkt:
  • #164.111
Volgens mij was er bij de laatste Olympische Spelen een gewichthefster die omgebouwd was en goud pakte, of zoiets dergelijks staat mij bij.
Ja, maar Laurel Hubbard is gewoon een man die verkleed was als vrouw. Geen geslachtsoperatie, geen hormoonbehandeling, niets.

Mooiste vind ik nogwel dat de ´woman of the year´ award ook naar verwarde mannen gaat.

• #164.115
Ja, maar Laurel Hubbard is gewoon een man die verkleed was als vrouw. Geen geslachtsoperatie, geen hormoonbehandeling, niets.

Mooiste vind ik nogwel dat de ´woman of the year´ award ook naar verwarde mannen gaat.
Volgens mij niet, kan je dit toelichten?

• #164.116
Dacht dat hij/zij/het wel onder de 10 nmol/L testosteron moest zitten. Niet dat die ruim 250ng/dl ook maar in de verste verte te vergelijken is met de normale hoeveelheid testosteron van vrouwen... Maar toch. Ref waarde vrouwen = 0,5-3 nmol/L.

"The current IOC policy dictates that transgender women must have a testosterone level less than 10 nanomoles per liter, roughly the low end of typical male values. But because more than 99% of women have testosterone levels less than 3 nanomoles per liter, some researchers have suggested that limit is too high."

• #164.117
Dacht dat hij/zij/het wel onder de 10 nmol/L testosteron moest zitten. Niet dat die ruim 250ng/dl ook maar in de verste verte te vergelijken is met de normale hoeveelheid testosteron van vrouwen... Maar toch. Ref waarde vrouwen = 0,5-3 nmol/L.

"The current IOC policy dictates that transgender women must have a testosterone level less than 10 nanomoles per liter, roughly the low end of typical male values. But because more than 99% of women have testosterone levels less than 3 nanomoles per liter, some researchers have suggested that limit is too high."
Mijn lichaam produceert geen testosteron meer. Ben ik nu een vrouw?

• #164.120
  • Haha
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven