XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.121
Dacht dat hij/zij/het wel onder de 10 nmol/L testosteron moest zitten. Niet dat die ruim 250ng/dl ook maar in de verste verte te vergelijken is met de normale hoeveelheid testosteron van vrouwen... Maar toch. Ref waarde vrouwen = 0,5-3 nmol/L.

"The current IOC policy dictates that transgender women must have a testosterone level less than 10 nanomoles per liter, roughly the low end of typical male values. But because more than 99% of women have testosterone levels less than 3 nanomoles per liter, some researchers have suggested that limit is too high."
Volgens mij is dat verouderd en heeft het IOC dat met het transgender-inclusiebeleid losgelaten.

Volgens mij niet, kan je dit toelichten?
Mijn fout. Wat ik kan vinden, heeft hij wel hormoontherapie gehad. Geen geslachtsverandering.
Goed, dan nog blijft het scheef. Je bent als volwassene toch ook niet trots als je een wedstrijd wint van een 5-jarige?

• #164.122
Mooi pedicuretje op zondag….

#NOHOMO

image.jpg
Doe ik ook elke 5-6 weken, hoef je geen homo voor te zijn…

of toch wel 😛

• Heart
Waarderingen: AK
  • #164.124
Volgens mij is dat verouderd en heeft het IOC dat met het transgender-inclusiebeleid losgelaten.

Mijn fout. Wat ik kan vinden, heeft hij wel hormoontherapie gehad. Geen geslachtsverandering.
Goed, dan nog blijft het scheef. Je bent als volwassene toch ook niet trots als je een wedstrijd wint van een 5-jarige?
Bij wat ik lees gaat het over transitie, of daarmee ook bedoelt wordt dat er is geopereerd is mij niet duidelijk.

Als ik powerlifting-ambities zou krijgen dan ga ik me identificeren als jonge vrouw.

Dat ik vind dat het niet helemaal klopt moet wel uit mijn eerdere post (en eerdere discussies) te destilleren zijn.

• #164.125
Bij wat ik lees gaat het over transitie, of daarmee ook bedoelt wordt dat er is geopereerd is mij niet duidelijk.

Als ik powerlifting-ambities zou krijgen dan ga ik me identificeren als jonge vrouw.

Dat ik vind dat het niet helemaal klopt moet wel uit mijn eerdere post (en eerdere discussies) te destilleren zijn.
Als je als vrouwelijke powerliften gaat bankdrukken moet je wel flexibel zijn..
1661685681743.png

• #164.126

Transitie is een term die ook door bodybuilders gebruikt wordt ...

• #164.128

Jajoh, is wel duidelijk. Als ik eerlijk ben, vind ik het vooral heel grappig 😬 mensen zijn gek haha

• #164.129
Ik hoef alleen maar te stoppen met m'n TRT en ik zit in no-time onder de de waarde om mee te doen bij de vrouwen :roflol:
Zelfs nog ruimte voor 3-4 nmol/L extra :(

• #164.136
Een gaming laptop die alleen wordt gebruikt op werk btw aftrekbaar?

• #164.139
Ziyech weer naar ajax❌❌😍

Terug
Naar boven