- Waardering
- 1.158
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
jazeker, gewoon doenEen gaming laptop die alleen wordt gebruikt op werk btw aftrekbaar?
zou pgb proberen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jazeker, gewoon doenEen gaming laptop die alleen wordt gebruikt op werk btw aftrekbaar?
zou pgb proberen?
Ik ben belasting inspecteur. Heb je een RTX3080 Graphics Card nodig voor je werk ?Een gaming laptop die alleen wordt gebruikt op werk btw aftrekbaar?

WAO voor jou .
Verdiend wel een koekje!
En, kreeg je jeuk?Dit weekend Gerald Roethof in levende lijve gespot, of eigenlijk gehoord, ik herkende hem aan z'n stemgeluid.
Nog mooier was het geweest als onze @Roethof erbij was geweest.
Ik had helaas geen tijd om een praatje met hem te maken, heb 'm vriendelijk toegeknikt.
Hij zwaaide vriendelijk naar hem met een gestrekte rechterarm.
Ik mag hem wel, heerlijk als hij weer een praattafel zit om het belang en standpunt van zijn client uit te leggen.Hij zwaaide vriendelijk naar hem met een gestrekte rechterarm.
Foto's van je zus?Zus vandaag officieel afgestudeerd als huisarts. Moeilijk bezopen ondertussen![]()
Haal z'n moeder maar uit je hoofd, heb ik al shotgun op.Foto's van je zus?
Edit: gefeliciteerd dat je bezopen bent of toch iemand. Totdat @Henk123456 zijn vraag beantwoord wordt.
M'n zus is hoogzwanger. Dus alleen m'n zwager en ik

Wordt een mooi zooitje als je zus nu moet bevallen 🤣M'n zus is hoogzwanger. Dus alleen m'n zwager en ik![]()
Ze is nu huisarts en kan het allemaal zelf.Wordt een mooi zooitje als je zus nu moet bevallen 🤣
Vliezen breken... "Is er een dokter in de zaal?"Wordt een mooi zooitje als je zus nu moet bevallen 🤣