AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.401
Vandaag en morgen (overdag) ben ik vrij (heerlijk zo'n 28 urige werkweek), morgen moet ik weer een nachtje met hem lopen. Hij heeft nog niets gezegd over zijn levenswijze. Ik heb natuurlijk wel geobserveerd, hij eet spelt-crackers met humus en kokosyoghurt met zaden en pitten.

En hij zei" Jij deed vroeger toch ook aan krachttraining". Ach als ik anderen de ongemakkelijke waarheid vertel moet ik het ook kunnen incasseren.
Wat zei je nee doe ik nu nog steeds 😂😂

• #164.405
Vanochtend mijn kinderen naar school gebracht en nog even een tukkie gedaan omdat ik vannacht moet werken en ik heb me raar gedroomd.

@BB_ kwam langs voor één zijn geliefde interview-/trainingssessies, hij leek sprekend op Lou Ferigno, aan trainen kwamen we alleen niet toe. We hebben met een sigaar en een glas whisky in de (krappe) sauna gediscussieerd over waar de winst van traden vandaan komt.

• #164.406
Vanochtend mijn kinderen naar school gebracht en nog even een tukkie gedaan omdat ik vannacht moet werken en ik heb me raar gedroomd.

@BB_ kwam langs voor één zijn geliefde interview-/trainingssessies, hij leek sprekend op Lou Ferigno, aan trainen kwamen we alleen niet toe. We hebben met een sigaar en een glas whisky in de (krappe) sauna gediscussieerd over waar de winst van traden vandaan komt.
Ik heb ook nachtdienst vanavond. Irriteer je later wel 🤞

Trouwens ik sta volgende dienst een dag op het lab 🫠 jaja

• #164.407

Een droom met value

• #164.408

Ik ga ook de nacht in, maar waarom slapen nadat je net wakker bent?

Mooie droom hoor, kun je zien waar het hart van vol is…

• #164.410
IMG_20220913_155234.jpg

Braziliaanse Embraer KC-390 is voor het eerst op Eindhoven. Deze zal vanaf 2025-2026 onze C-130 Hercules gaan vervangen.
Daar gaat mijn ac-130 killstreak 😂 gave paintjob heeft ding

• Like
Waarderingen: BB_
  • #164.419
Iemand een idee voor een leuke serie om te kijken samen met je vriendin?
Net Magnum PI en Elementary gehad. Die 2 vond ze wel prima.

Terug
Naar boven