- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Some people hate the English. I don't. They're just wankers. We on other hand are colonised by wankers. Can't even find a decent culture to be colonised by. We're ruled by effete arseholes.
Lekker rustig ook vaak‘s Ochtends trainen is echt de shit, niet verwacht maar dit is echt lekker
Ben ik de enige die hem altijd dik vindt lijken? Ik geloof best dat hij over de kennis beschikt, maar ik vraag me af of gemiddeld persoon uberhaupt zou inschatten dat hij traint XD
Irl ziet ie er ook gewoon dik uit, heeft wel een prima wijffie.Ben ik de enige die hem altijd dik vindt lijken? Ik geloof best dat hij over de kennis beschikt, maar ik vraag me af of gemiddeld persoon uberhaupt zou inschatten dat hij traint XD
Ben ik de enige die hem altijd dik vindt lijken? Ik geloof best dat hij over de kennis beschikt, maar ik vraag me af of gemiddeld persoon uberhaupt zou inschatten dat hij traint XD

Hoe lang zou het duren voordat hij wel even moet aanhalen dat hij veganist is? Uurtje?Straks voor het eest samen werken met mijn nieuwe veganistische ploegmaat.
Hij werkt al een paar jaar in een andere ploeg dus hij kent me al.Hoe lang zou het duren voordat hij wel even moet aanhalen dat hij veganist is? Uurtje?

Hoe lang zou het duren voordat hij wel even moet aanhalen dat hij veganist is? Uurtje?
Ik heb hem in het verleden er al op geattendeerd dat onze veiligheidsschoenen van leer zijn.Zou vast een slager bestel site op mijn tweede scherm openzetten, met een winkelkarretje vol. Kunnen het beter maar meteen gehad hebben toch?