- Waardering
- 27.825
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Iets met soja waarschijnlijkVanavond voor het eerst samen werken, ik heb o.a. kip en kwark bij me, ik ben benieuwd wat hij eet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets met soja waarschijnlijkVanavond voor het eerst samen werken, ik heb o.a. kip en kwark bij me, ik ben benieuwd wat hij eet.
Heb je dat nu speciaal meegenomen omdat je hoopt op zon eindeloze discussie?Hij werkt al een paar jaar in een andere ploeg dus hij kent me al.
Vanavond voor het eerst samen werken, ik heb o.a. kip en kwark bij me, ik ben benieuwd wat hij eet.
Klinkt als een sportieve maaltijd!Vanavond voor het eerst samen werken, ik heb o.a. kip en kwark bij me, ik ben benieuwd wat hij eet.
Nee, ik train dan wel amper ik eet nog wel gewoon zo als voorheen.Heb je dat nu speciaal meegenomen omdat je hoopt op zon eindeloze discussie?
dat weet je al, krentebol met kaas en een plakje ontbijtkoek (en dat is ook goed)

Of je maakt er een sport van.Zou vast een slager bestel site op mijn tweede scherm openzetten, met een winkelkarretje vol. Kunnen het beter maar meteen gehad hebben toch?
Als ik de laatste jaren serieus getraind had, had ik hem belachelijk kunnen maken met zijn crossfit.Of je maakt er een sport van.
Zo is het mogelijk om steeds tijdens een gesprek een spreekwoord met dieren te verwerken. Of een bepaalde uitdrukking.
Weddenschapje afsluiten met de andere collega's hoelang het duurt alvorens hij er iets over zegt.
En dan overschakelen naar altijd proberen een groente te verwerken in het gesprek.
Zo blijf je wel even bezig.

recipe for disasterNee, ik train dan wel amper ik eet nog wel gewoon zo als voorheen.
Ja maar jij werkt wel als een paard.Als ik de laatste jaren serieus getraind had, had ik hem belachelijk kunnen maken met zijn crossfit.![]()
Oh God... Heeft I ook een knotje?Als ik de laatste jaren serieus getraind had, had ik hem belachelijk kunnen maken met zijn crossfit.![]()
Ruim genomen.Hoe lang zou het duren voordat hij wel even moet aanhalen dat hij veganist is? Uurtje?
Dan is er nog de kans dat hij eerst over crossfit begint, of over de superieuriteit van zijn dieet en manier van trainen.Hij werkt al een paar jaar in een andere ploeg dus hij kent me al.
Vanavond voor het eerst samen werken, ik heb o.a. kip en kwark bij me, ik ben benieuwd wat hij eet.
En krijgt betaalt als een pony
?
Je outangled een vliegtuig.![]()
Braziliaanse Embraer KC-390 is voor het eerst op Eindhoven. Deze zal vanaf 2025-2026 onze C-130 Hercules gaan vervangen.
Tis nog waar ook

@Steks time je deze wel even voor ons?Hoe lang zou het duren voordat hij wel even moet aanhalen dat hij veganist is? Uurtje?
Vandaag en morgen (overdag) ben ik vrij (heerlijk zo'n 28 urige werkweek), morgen moet ik weer een nachtje met hem lopen. Hij heeft nog niets gezegd over zijn levenswijze. Ik heb natuurlijk wel geobserveerd, hij eet spelt-crackers met humus en kokosyoghurt met zaden en pitten.