XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.542
  • #164.543
Dat is juist een goede instelling.

Je gaat altijd voor 1 en legt de focus daarop. als je voor Jan met de korte achternaam er naar toe gaat wordt het sowieso niets
Nee hoor.
Want je weet niet hoeveel grammen een ander er in ramt.
En dan hebben we het nog niet eens over the gifted ones.

Just be the best you, you can be !
Meer kun je niet doen.

• #164.544
Nee hoor.
Want je weet niet hoeveel grammen een ander er in ramt.
En dan hebben we het nog niet eens over the gifted ones.

Just be the best you, you can be !
Meer kun je niet doen.
Als je in voorbereiding zit van 16-20 weken moet je wel een doelstelling hebben om op voor uit te kunnen kijken. Zet je mentale focus op plek 1 in je klasse, ipv leuk om mee te doen maar verder boeit het me niet

• #164.545
Als je in voorbereiding zit van 16-20 weken moet je wel een doelstelling hebben om op voor uit te kunnen kijken. Zet je mentale focus op plek 1 in je klasse, ipv leuk om mee te doen maar verder boeit het me niet
Tuurlijk moet 't je instelling zijn. Als je echter met je 80 kg fysiek gaat lopen roepen dat je 1e wordt alsof de rest van de atleten er basically al niet meer toe doet kun je natuurlijk, zeker op dbb, verwachten dat mensen je om de oren slaan met diezelfde grote woorden als je uiteindelijk gewoon niks haalt.

• #164.546
Leuk lesje voor @ak om terug met beide voetjes op de grond te komen.
Desondanks zeer knappe prestatie om zo laag in BF te gaan.
Wat massa erop en het kan wel wat worden.

• #164.547
Tuurlijk moet 't je instelling zijn. Als je echter met je 80 kg fysiek gaat lopen roepen dat je 1e wordt alsof de rest van de atleten er basically al niet meer toe doet kun je natuurlijk, zeker op dbb, verwachten dat mensen je om de oren slaan met diezelfde grote woorden als je uiteindelijk gewoon niks haalt.
hij zat ook in lage klasse op lengte en gewichtslimiet.<80kg Novice
maar goed, hij leert er wel van en was zijn 1e wedstrijd, in jaar of 6 trainen.

Laatst bewerkt:
  • #164.548
Dat is toch niet realistisch. Ik train niet eens voor de leuk maar voor het resultaat.
Leuk om mee te doen gaat echt niet op bij een wedstrijd... tis geen wandel4daagse.
Natuurlijk heeft iedereen de datum scherp en mikt op zijn of haar beste vorm.
En dan nog, bots je op een jury die massa belangrijker vind dan contest shape.. :dunno:

• #164.550
Dat is toch niet realistisch. Ik train niet eens voor de leuk maar voor het resultaat.
Leuk om mee te doen gaat echt niet op bij een wedstrijd... tis geen wandel4daagse.
Natuurlijk heeft iedereen de datum scherp en mikt op zijn of haar beste vorm.
En dan nog, bots je op een jury die massa belangrijker vind dan contest shape.. :dunno:
Lees je wel wat ik schreef ?

• #164.551
Schrijf dan niet zo moeilijk, :D

• #164.552
Precies mijn punt. Op 1.75 en 80 kg kun je er absoluut goed uit zien als je je bouw mee hebt. Als je dat wat minder hebt moet je misschien 2x nadenken voor je dus gaat doen alsof je de wedstrijd al in de broekzak hebt.
Daar heb je wel gedeeltelijk gelijk in. Dat was zijn mindset. Dan komt het hard aan als het mis gaat, en zijn er leden hier die je 'uitlachen'.
Had ook bij Dennis het gevoel dat ie week of 2 te vroeg zat met plannen, maar ben er verder niet meer om in gegaan. even later was zijn topic helemaal leeggehaald en aangepast.....

• #164.553
Vertrouwen hebben in je kunnen is prima, maar je als een complete mong**l gedragen is nergens voor nodig. Daarom word je uitgelachen als je dan geen klote presteert.

• #164.554
Daar heb je wel gedeeltelijk gelijk in. Dat was zijn mindset. Dan komt het hard aan als het mis gaat, en zijn er leden hier die je 'uitlachen'.
Had ook bij Dennis het gevoel dat ie week of 2 te vroeg zat met plannen, maar ben er verder niet meer om in gegaan. even later was zijn topic helemaal leeggehaald en aangepast.....
Gaat niet om zn insteek en ambitie.

Maar wel zn attitude en neerbuigendheid naar anderen toe de laatste tijd, verder niks dan lof over zn harde werk.

Weet niet of je hebt meegelezen hoe die tegen iedereen bezig was? Althans naar sommige mensen

• #164.555
Klopt Mike, komt ook mede door voorbereiding. Eigenlijk kun je in zo'n periode beter niet op een forum zitten.
Misschien gaat ie in Mei wel Siggy doen en nu in de juiste klasse

• #164.556
Je voor de verkeerde klasse inschrijven is ook wel echt te dom:roflol:

• #164.557
Klopt Mike, komt ook mede door voorbereiding. Eigenlijk kun je in zo'n periode beter niet op een forum zitten.
Misschien gaat ie in Mei wel Siggy doen en nu in de juiste klasse
Dacht dat ie eind komend jaar een wedstrijd op het oog heeft, dus vermoed weer de Krachtigfit Cup :)

• #164.559
Je voor de verkeerde klasse inschrijven is ook wel echt te dom
Voor zover ik begrepen had was z'n coach vergeten hem in te schrijven voor Novice <80kg, terwijl z'n prep traject voor die categorie was.
Waardoor ie alleen meedeed bij True Novice.

• #164.560
Voor zover ik begrepen had was z'n coach vergeten hem in te schrijven voor Novice <80kg, terwijl z'n prep traject voor die categorie was.
Waardoor ie alleen meedeed bij True Novice.
Maar true novice is een lagere klasse dan novice lijkt me toch? Of zit in true novice alles door elkaar?

Terug
Naar boven