AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.562
Maar true novice is een lagere klasse dan novice lijkt me toch? Of zit in true novice alles door elkaar?
Ik snap er geen kut van maar dit was de uitleg die ik kreeg:

Je hebt Novice, dan moet je een weightlimit halen, sta je eerst met 5 man op rij. Iedereen doet z'n 60sec act. Daarna worden er 3 uitgekozen die gaan naar de regionals later op de dag waar de prijzen verdeeld worden.

Je hebt True Novice, hetzelfde systeem, maar op het eind worden alle gewichtsklassen bij elkaar gevrot en dan de prijzen verdeeld. De grind naar sub-80 was dus al niet nodig voor hem.
Die categorie heb ik gisteren via de stream in de avond zitten kijken en daar was het gewichtsverschil tussen sommige deelnemers op het oog echt enorm.

Het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd begrepen heb hoor, het enige wat ik echt begreep van Dennis zijn uitleg gisteren is dat de categorie waar ie 1ste wilde worden heeft ie niet eens aan mee gedaan.

• #164.566
Welk helder lichtpunt heeft er dan bedacht dat 't eerlijk is om mensen tussen de 70 en 100 kg bij elkaar te zetten 😂
Dat is voor alle beginners, maar je kunt ook nog in eigen klasse uitkomen(-80kg novice). als je daarvoor ingeschreven bent. anders sta je aan de kant.
edit deze klasse heeft gorrila gewonnen op 89.8kg

• #164.567
  • #164.568
Ja man, was wel sadness gisteren.
Verliezen op kwaliteit hoort er natuurlijk gewoon bij. Verliezen op een papierfoutje is wel echt enorm hoerig.
Vooral omdat het nou niet een 3-daagse cursus is maar een flinke tijd drugs pompen en afzien.
Had wel te doen met hem gisteren.

• #164.569
Ja man, was wel sadness gisteren.
Verliezen op kwaliteit hoort er natuurlijk gewoon bij. Verliezen op een papierfoutje is wel echt enorm hoerig.
Vooral omdat het nou niet een 3-daagse cursus is maar een flinke tijd drugs pompen en afzien.
Had wel te doen met hem gisteren.
Heel fucking zuur, baal wel voor hem.

• #164.570
Daar heb je wel gedeeltelijk gelijk in. Dat was zijn mindset. Dan komt het hard aan als het mis gaat, en zijn er leden hier die je 'uitlachen'.
Had ook bij Dennis het gevoel dat ie week of 2 te vroeg zat met plannen, maar ben er verder niet meer om in gegaan. even later was zijn topic helemaal leeggehaald en aangepast.....
Hij kwam zelf “leden” lastig vallen in hun topics, kan je wel verwachten dat dit terugkomt…

• #164.571
Dat is voor alle beginners, maar je kunt ook nog in eigen klasse uitkomen(-80kg novice). als je daarvoor ingeschreven bent. anders sta je aan de kant.
edit deze klasse heeft gorrila gewonnen op 89.8kg
Oké dus eigenlijk, als je slim bent, schrijf je je in voor de novice gewichtsklasse, en moet jd soort van verplicht meedoen in de true novice als 't je 1e wedstrijd is? Bedoel je gaat toch niet vrijwillig meedoen als je weet dat er gasten naast je komen staan die mss 20 kg op je hebben?

• #164.572
Volgens mij kon je zelfs inschrijven voor beide :)
Zo zie je bij GorillaGainz ook dat ie prijzen pakte in 3 categorieën.

Natuurlijk betaal je wel extra per categorie.

• #164.573
Oké dus eigenlijk, als je slim bent, schrijf je je in voor de novice gewichtsklasse, en moet jd soort van verplicht meedoen in de true novice als 't je 1e wedstrijd is? Bedoel je gaat toch niet vrijwillig meedoen als je weet dat er gasten naast je komen staan die mss 20 kg op je hebben?
Dat was dus ook wat ik al eerder zei in lengteklasse zonder gewichtslimiet. dacht bij spambod in zijn topic. -175cm kun je met 80kg mooi uitkomen, maar als er ook deelnemers in shape verschijnen die 96kg zijn, kun je het wel shaken

• #164.574
Hij kwam zelf “leden” lastig vallen in hun topics, kan je wel verwachten dat dit terugkomt…
Zal wel aan mij liggen, maar vond dat totaal niet passen bij hoe hij voor de prep was. Is vooraf toch ook moeilijk in te schatten hoe je op de prep an sich reageert?

• #164.575
Zal wel aan mij liggen, maar vond dat totaal niet passen bij hoe hij voor de prep was. Is vooraf toch ook moeilijk in te schatten hoe je op de prep an sich reageert?
Ja maar als je al een paar keer reactie krijgt dat je gedrag online kut is, kan je het internet toch even laten voor wat het is?

• #164.577
Ja maar als je al een paar keer reactie krijgt dat je gedrag online kut is, kan je het internet toch even laten voor wat het is?
Net zoals jij racist werd toen je wat tabletten op had

• #164.578
  • #164.579
Net zoals jij racist werd toen je wat tabletten op had
Dat was lachen wanneer hij onder invloed op t forum was man 🤣. En hij heeft zich goed herpakt geloof ik.

Terug
Naar boven