- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Stuur een pakje xanax en ik doe het opnieuwDat was lachen wanneer hij onder invloed op t forum was man 🤣. En hij heeft zich goed herpakt geloof ik.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur een pakje xanax en ik doe het opnieuwDat was lachen wanneer hij onder invloed op t forum was man 🤣. En hij heeft zich goed herpakt geloof ik.

Is toch makkelijk te verkrijgen of in België niet ?
You sure bruh?Je moet ook niet onder invloed op het forum zitten. Ik doe het nooit.

Inschrijven doe jezelf en niet je coach wat een onzin.Voor zover ik begrepen had was z'n coach vergeten hem in te schrijven voor Novice <80kg, terwijl z'n prep traject voor die categorie was.
Waardoor ie alleen meedeed bij True Novice.
Met jouw posts kan je misschien maar beter zeggen dat je niet nuchter wasJe moet ook niet onder invloed op het forum zitten. Ik doe het nooit.

Met jouw posts kan je misschien maar beter zeggen dat je niet nuchter was
![]()
En ik me maar afvragen sinds wanneer we een konijn hebben.
Ja toch dacht ik ook al hahaInschrijven doe jezelf en niet je coach wat een onzin.
De magie van trenboloneZal wel aan mij liggen, maar vond dat totaal niet passen bij hoe hij voor de prep was. Is vooraf toch ook moeilijk in te schatten hoe je op de prep an sich reageert?
@chrashJe moet ook niet onder invloed op het forum zitten. Ik doe het nooit.
Je coach moet je niet inschrijven maar dat moet je zelf doen. Sterker nog, toen hij hier was komen trainen had ik al gezegd dat hij zich best ook al voor novice zou inschrijven. Zonde natuurlijk maar daar leer je van zodat het je niet nog eens overkomt.Voor zover ik begrepen had was z'n coach vergeten hem in te schrijven voor Novice <80kg, terwijl z'n prep traject voor die categorie was.
Waardoor ie alleen meedeed bij True Novice.
Moet denken aan de worteltjestaart..Klant aan de lijn vandaag.
Pumper: hé dank voor al die donuts die u onlangs stuurde.
Klant: met plezier, waren ze lekker?
Pumper: Geen idee, lust dat niet. Mijn vrouw vond ze wel lekker.
Klant: Dan wordt dat een fruitpapje voor je de volgende keer.
Pumper: Ja lekker, doe maar een gefermenteerde.
Vies hé!
Misschien ook maar eens een afspraak in gaan plannen danGisteren kies laten trekken, ik heb weer zin om te leven![]()