Misschien ga je niet naar de juiste sportschool...
Ik heb zelf aan gewoon boksen gedaan bij John Kristalijn die opleidde en begeleidde voor/bij wedstrijden en daar mocht je in de training de stoten niet laten doorkomen?
No pain no gain.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien ga je niet naar de juiste sportschool...
Ik heb zelf aan gewoon boksen gedaan bij John Kristalijn die opleidde en begeleidde voor/bij wedstrijden en daar mocht je in de training de stoten niet laten doorkomen?
Ja.Shiraz. Brendy. Draait zelfs alles in jouw omgeving om drank?
Geen idee.
Hoi Joost
auwe meuk

Op diverse plekken?4 oktober diversetyday
Okay, ik heb mijn hond een extra kipstick gegeven is dat ook goed ?
Niet vergeten hé... Dierendag![]()
Fijn dat het bevalt collegaMorgen weer eens "echt" rijden
Top dag gehad met de inwerk chauffeur. Ben kapot
![]()
Hij had wel nog meer baard gekregen in m'n droom.Jij blowde doordeweeks toch niet meer ?Hele nacht allemaal raar gedroomd dat @Sanca Saxon m'n leidinggevende wasHij had wel nog meer baard gekregen in m'n droom.
Als je een homo erotische droom over Sanca hebt gehad kan je dat gewoon eerlijk met ons delen hoor. Niks om je over te schamen. Je bent niet de enige.Hele nacht allemaal raar gedroomd dat @Sanca Saxon m'n leidinggevende wasHij had wel nog meer baard gekregen in m'n droom.
Nee, doordat m'n REM-slaap aan het herstellen is droom ik nu constant super wazig
Ik hoor een meet aankomenAls je een homo erotische droom over Sanca hebt gehad kan je dat gewoon eerlijk met ons delen hoor. Niks om je over te schamen. Je bent niet de enige.