MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.701
Je heb echt meermaals liggen vertellen vannacht dat je van een Sanca? Sanco? Santa? groot onderhoud moest plegen aan je aanhanger
Ik droom dagelijks dat @Sanca Saxon groot onderhoud pleegt aan mijn aanhanger.. terwijl hij mij met zijn bezwete toxisch masculine gespierde lichaam alle hoeken van zijn Belgische achtertuin laat zien. Dat intense gevoel wanneer hij mij opdekop met 1 been legpressed, is niet te evenaren. Daar kan zelfs @Henk123456 een puntje aan zuigen. En onderschat dat niet. Henk weet na jaren van jilla als de beste hoe hij aan puntjes moet zuigen.

• #164.702
Ik droom dagelijks dat @Sanca Saxon groot onderhoud pleegt aan mijn aanhanger.. terwijl hij mij met zijn bezwete toxisch masculine gespierde lichaam alle hoeken van zijn Belgische achtertuin laat zien. Dat intense gevoel wanneer hij mij opdekop met 1 been legpressed, is niet te evenaren. Daar kan zelfs @Henk123456 een puntje aan zuigen. En onderschat dat niet. Henk weet na jaren van jilla als de beste hoe hij aan puntjes moet zuigen.
Ik ben wel benieuwd naar de verhalen van @Henk123456

• #164.703
Simple man simple needs. Trainen vandaag dus ben weer blij.

• #164.705
Ga dus net even m'n vriendin een kus geven aangezien ze altijd wil dat ik even doei kom zeggen voordat ik ga.
Zij: "Martijn jij hebt allemaal raar liggen dromen over het werk"
Ik: "Ja weet ik"
Zij: "Je heb echt meermaals liggen vertellen vannacht dat je van een Sanca? Sanco? Santa? groot onderhoud moest plegen aan je aanhanger" :roflol:
Het vaagste is nog dat er deze week een nieuwe chauffeur is begonnen bij ons die ik wat wegwijs heb moeten maken 😱

• #164.707
Lekker een middagje in het bos gespeeld.
20221006_150553.jpg
20221006_150634.jpg

Bakkie leegstorten en parkeren. Daarna even een goede legday knallen💪

Life is good to me

• #164.711
In je eerste week al een vrije dag?
Vrijdag kan m'n vriendin de hond niet uitlaten in de middag. Dus ik werk van maandag tot en met donderdag en een per zoveel weken een 5-6 urige zaterdag dienst.

Tik je alsnog gewoon mooi zo'n 40u per week gemiddeld aan en dat vind ik genoeg :) Dus klopt! 3 dagen weekend.

• #164.712
Zuinigste rijder van de week op onze locatie volgens speciale app.

En lang weekend🙏😍
20221007_133134.jpg

• #164.713
  • #164.718
Ik had jou niet verwacht als een opa chauffeur:p
Ik rij altijd heel rustig. En anticipeer extreem ver vooruit.
Had je niet verwacht he, in mn hele loopbaan 1 boete voor niet handsfree telefoneren en 2x kleine schade in al die jaren.

Met snel rijden win je niks. En voor snel werken word ik niet beloond, wel voor lang werken

• #164.720
Ik rij altijd heel rustig. En anticipeer extreem ver vooruit.
Had je niet verwacht he, in mn hele loopbaan 1 boete voor niet handsfree telefoneren en 2x kleine schade in al die jaren.

Met snel rijden win je niks. En voor snel werken word ik niet beloond, wel voor lang werken
Voordeel van motorrijden, dan doe je dat ook.

Terug
Naar boven