XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.661
Gisteren m'n enkel verneukt bij Muay Thai en kon daarna eigenlijk de hele dag amper lopen, was er echt vanuit gegaan dat vandaag nog minstens net zo kut zou zijn. Nope! Kan gewoon alweer redelijk fatsoenlijk lopen, het is amper opgezwollen en de pijn is echt 90% minder :D
Man man man, jij hebt echt mijn hulp nodig he?

Wel uitkijken maat, muay thai krijg je wel snel blessures:D

• #164.666
1e werkdag. De hypetrain vertrok natuurlijk wel weer 1 uur te vroeg 🤣

Vraagje:
Iedereen die hier kinderen hebben. Wat mocht je niet eten en heb je de hele zwangerschap gemist? / Wat mocht je vrouw de hele zwangerschap niet eten en baalde ze van?
M'n zus denkt deze week te bevallen en ik wil iets lekkers voor haar meenemen op bezoek wat ze die hele tijd niet heeft gemogen.

Laatst bewerkt:
  • #164.667
1e werkdag. De hypetrain vertrok natuurlijk wel weer 1 uur te vroeg 🤣

Vraagje:
Iedereen die hier kinderen hebben. Wat mocht je niet eten en heb je de hele zwangerschap gemist? / Wat mocht je vrouw de hele zwangerschap niet eten en baalde ze van?
M'n zus denkt deze week te bevallen en ik wil iets lekkers voor haar meenemen op bezoek wat ze die hele tijd niet heeft gemogen.
Mijn vrouw had veel trek in sashimi, carpacio en rosbief. Nadat ze bevallen was en weer gesetteld thuis heb ik carpacio gehaald voor haar. Maar eigenlijk viel het wel mee.

Overigens kunnen zwangere vrouwen alles wel eten als het maar niet elke dag rauw vlees is bijvoorbeeld. Dat is wat ik er van mee gekregen heb van de gespreken met de voedvrouwen destijds.

• #164.668
Leuke start van de dag.
IMG_20221003_060008.jpg

• #164.677
Vallen en opstaan word je groot van

• #164.678
Geen idee. Werd binnen 5min om geschopt met kickboksen. Dus dan maar snel leren vallen ipv iedere keer met een opgezwollen enkel/voet te moeten gaan werken.
Misschien ga je niet naar de juiste sportschool...

Ik heb zelf aan gewoon boksen gedaan bij John Kristalijn die opleidde en begeleidde voor/bij wedstrijden en daar mocht je in de training de stoten niet laten doorkomen?

Terug
Naar boven