- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk man!Ze gaan woensdag de bevalling van mijn zus inleiden in het Diak in Utrecht
Nog een paar daagjes en dan word ik oom.
![]()
Dit idd. Zou 1 van de beste glute/onderrug oefeningen moeten zijn.Reverse Hyperextension machine
Staat bij mij in de gym zag ik net
Louis Simmons en WSBB zijn er dol op: spinal decompression enzo.Dit idd. Zou 1 van de beste glute/onderrug oefeningen moeten zijn.
Ooit een vrouw andersom op een hip extension gezien? Mijn dag is gemaakt
Met de benen bij voetpad
![]()
Edit: is serieus een oefening:
Ik meen me te herinneren dat je zus nog niet bijna uitgerekend is toch? Hopelijk geen complicaties waardoor ze ingeleid moet worden 🙏Ze gaan woensdag de bevalling van mijn zus inleiden in het Diak in Utrecht
Nog een paar daagjes en dan word ik oom.
![]()
De hele zwangerschap is echt heel erg goed verlopen. Maar maandag had ze opeens hoofdpijn, was ze misselijk en moest ze allemaal overgeven. Ook nog wat oefen weeën gehad.Ik meen me te herinneren dat je zus nog niet bijna uitgerekend is toch? Hopelijk geen complicaties waardoor ze ingeleid moet worden 🙏
Veel succes!! Safety first idd. Goed dat ze haar goed monitoren!De hele zwangerschap is echt heel erg goed verlopen. Maar maandag had ze opeens hoofdpijn, was ze misselijk en moest ze allemaal overgeven. Ook nog wat oefen weeën gehad.
Nu houden ze haar de hele week goed in de gaten, ze heeft nog een extra echo gehad waarop alles goed lijkt te zijn. Achteraf denkt ze dat ze een migraine aanval gehad heeft.
Alleen haar bloeddruk is 140/90, wat de bovenwaarde is van wat ze toelaten, haar Ijzer en bloedplaatjes dalen vrij hard al een paar dagen. Dus hebben ze besloten dat ze dinsdag de bevalling gaan starten door zo'n ballon rond de baarmoeder mond in te brengen en dan zou ze woensdagochtend een infuus krijgen die de weeën opwerkt. Ze is in principe volgende week zondag uitgerekend, dus dat is allemaal prima. Maar ze willen toch wat sneller de bedoeling op gaan wekken zodat ze niet enorm verzwakt aan de bevalling begint.
Dusja, al m'n pauzes deze week gebruikt om haar man wat te kalmeren en regelmatig even bij te babbelen met m'n zus. M'n zus was hartstikke kalm, maar d'r man vond het allemaal maar niks natuurlijk.
Natuurlijk kan het zijn dat er al eerder een natuurlijke bevalling ontstaat, maar voor nu is het plan dat m'n nichtje er woensdag uiterlijk uit gaat.
Volgens mij komt ze iedere dag in het ziekenhuis op het moment voor een snelle check-up.Veel succes!! Safety first idd. Goed dat ze haar goed monitoren!
Hoe heet ie?
Geen idee ik kwam hem nupas thuis tegen
Trennie
Flappie, is-da-wa?