Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.786
20221011_143514.jpg

Waar ik ooit het leven voor het eerst zag, maar nu nieteens dood gevonden wil worden.😝
Ze vonden je na de geboorte in een afval container in de haven? Dan moet je wel echt een verdomd lelijke baby zijn geweest.

• #164.787
Haat jij mij? Doe er wat aan zou ik zeggen 😂

Ik haat jou totaal niet opa
Om er toch nog even op in te haken, ik haat helemaal niemand. Haat is sowieso een negatieve emotie. Waarom zou ik mij ellendig voelen en iemand haten die ik totaal niet ken?
Dus ja haten? Nee totaal niet. Sterker nog
Het zal je verbazen maar ik help wel vaak mensen. 😂

Ik ben wel een irritante gozer dat wel zo ben ik 😌

• #164.789
Ze vonden je na de geboorte in een afval container in de haven? Dan moet je wel echt een verdomd lelijke baby zijn geweest.
Mn opa was een gastarbeider in de haven, zo kan ik er even bij stilstaan wat voor prachtig land die heeft helpen opbouwen...

• #164.792
Om er toch nog even op in te haken, ik haat helemaal niemand. Haat is sowieso een negatieve emotie. Waarom zou ik mij ellendig voelen en iemand haten die ik totaal niet ken?

Haten is armoedig.

En armoede is voor n*gers.
:trollface:

• #164.798
Mn opa was een gastarbeider in de haven, zo kan ik er even bij stilstaan wat voor prachtig land die heeft helpen opbouwen...
Geen diss naar je opa, maar wel naar Jesse Klaver.
Nee gewoon mijn irritatie met een vraag bij hem neergelegd. Wat vind jij? Heb ik van @Steks geleerd

Ben je eigenlijk de zoon van of als een zoon van @Steks?

Terug
Naar boven