ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zei je?Confrontatie met de buren net.
Goed gesprek gehad 👌
Nee gewoon mijn irritatie met een vraag bij hem neergelegd. Wat vind jij? Heb ik van @Steks geleerd
heb jij ook zo'n hekel aan mij als ik aan jou? Biertje?Nee gewoon mijn irritatie met een vraag bij hem neergelegd. Wat vind jij? Heb ik van @Steks geleerd
Haat jij mij? Doe er wat aan zou ik zeggen 😂heb jij ook zo'n hekel aan mij als ik aan jou? Biertje?
Ze vonden je na de geboorte in een afval container in de haven? Dan moet je wel echt een verdomd lelijke baby zijn geweest.![]()
Waar ik ooit het leven voor het eerst zag, maar nu nieteens dood gevonden wil worden.😝
Om er toch nog even op in te haken, ik haat helemaal niemand. Haat is sowieso een negatieve emotie. Waarom zou ik mij ellendig voelen en iemand haten die ik totaal niet ken?Haat jij mij? Doe er wat aan zou ik zeggen 😂
Ik haat jou totaal niet opa
Mn opa was een gastarbeider in de haven, zo kan ik er even bij stilstaan wat voor prachtig land die heeft helpen opbouwen...Ze vonden je na de geboorte in een afval container in de haven? Dan moet je wel echt een verdomd lelijke baby zijn geweest.
Ik citeer alleen je buurman!!! jij maakt het weer persoonlijkHaat jij mij? Doe er wat aan zou ik zeggen 😂
Ik haat jou totaal niet opa
Was een fout grapje hèMn opa was een gastarbeider in de haven, zo kan ik er even bij stilstaan wat voor prachtig land die heeft helpen opbouwen...
. Kan je wel hebben dacht ik.Haten is armoedig.Om er toch nog even op in te haken, ik haat helemaal niemand. Haat is sowieso een negatieve emotie. Waarom zou ik mij ellendig voelen en iemand haten die ik totaal niet ken?
Dus ja haten? Nee totaal niet. Sterker nog
Het zal je verbazen maar ik help wel vaak mensen. 😂
Ik ben wel een irritante gozer dat wel zo ben ik 😌

Tuurlijk.❤Was een fout grapje hè. Kan je wel hebben dacht ik.
O joh ik lees nu pas gastarbeider. Ik d8 arbeider.Tuurlijk.❤
Mijn antwoord was ook een foute grap, kutland

Op de man!Ik citeer alleen je buurman!!! jij maakt het weer persoonlijk
Ga je lekker 😝
Geen diss naar je opa, maar wel naar Jesse Klaver.Mn opa was een gastarbeider in de haven, zo kan ik er even bij stilstaan wat voor prachtig land die heeft helpen opbouwen...
Nee gewoon mijn irritatie met een vraag bij hem neergelegd. Wat vind jij? Heb ik van @Steks geleerd
Ben je eigenlijk de zoon van of als een zoon van @Steks?Dus ja haten? Nee totaal niet. Sterker nog
Het zal je verbazen maar ik help wel vaak mensen. 😂
Ik ben wel een irritante gozer dat wel zo ben ik 😌
Ik heb er eentje rondlopen, geloof me, daar is @ThaWasteland niets bij.Ben je eigenlijk de zoon van of als een zoon van @Steks?
Ja zoon van jouIk heb er eentje rondlopen, geloof me, daar is @ThaWasteland niets bij.