AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #165.142
Lzv combinatie? dat is idd niet voor beginners .is ook niet te verklaren in het geval van een ongeval
Nee, gewoon standaard CE combinatie. Dus zo'n 18.75m geval. Maar dat maakt het niet minder goed te verklaren als er maar iets mis gaat onderweg.

• #165.143
Nee, gewoon standaard CE combinatie. Dus zo'n 18.75m geval. Maar dat maakt het niet minder goed te verklaren als er maar iets mis gaat onderweg.
Blijft net zo goed link om iemand zonder de juiste training te laten rijden , aardige lengte, behoorlijk gewicht leeg .

• #165.148
Rechtaan rechtuit stelt toch niks voor met een vrachtwagen als je BE hebt of heb ik dit nou mis?

• #165.150
Rechtaan rechtuit stelt toch niks voor met een vrachtwagen als je BE hebt of heb ik dit nou mis?
Mwah, daar zit vind ik zelf toch best wel een flink verschil tussen qua manier van rijden/sturen.
Opzich is de overstap van een vrachtwagen naar een vrachtwagen met een aanhanger, zolang je vooruit rijdt, vrij minimaal. Vooral met een molenstel aanhanger aangezien die praktisch identiek het spoor van de voorwagen volgt.

• #165.156
.
1667381343997.gif

Nationale feestdag "day off the dead" herdenking overleden familie en vrienden in Midden en Zuid Amerika :o

Bijlagen

• Baby-head-cake-sliced.gif
    Baby-head-cake-sliced.gif
    2,3 MB · Weergaven: 20
  • #165.157
Voorbereidingen treffen voor een week snoeken in Zweden ! Alleen niet vergeten om mijn buitenboord mee te nemen anders moet ik weer een 5 pk twee takt huren in Zweden 😂. Word weer een top week met Pa ,mijn neef en mijn jongere broer .Hopelijk zuipen de heren dit keer wat minder zodat er ook nog echt gevist word 🤪

• #165.158
Voorbereidingen treffen voor een week snoeken in Zweden ! Alleen niet vergeten om mijn buitenboord mee te nemen anders moet ik weer een 5 pk twee takt huren in Zweden 😂. Word weer een top week met Pa ,mijn neef en mijn jongere broer .Hopelijk zuipen de heren dit keer wat minder zodat er ook nog echt gevist word 🤪
Veel plezier, als pa zich maar weet te gedragen!

• #165.159
Heel veel plezier! Die herinnering pakken ze niet meer van je af

Terug
Naar boven