- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Alweer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alweer?
Nee, gewoon standaard CE combinatie. Dus zo'n 18.75m geval. Maar dat maakt het niet minder goed te verklaren als er maar iets mis gaat onderweg.Lzv combinatie? dat is idd niet voor beginners .is ook niet te verklaren in het geval van een ongeval
Blijft net zo goed link om iemand zonder de juiste training te laten rijden , aardige lengte, behoorlijk gewicht leeg .Nee, gewoon standaard CE combinatie. Dus zo'n 18.75m geval. Maar dat maakt het niet minder goed te verklaren als er maar iets mis gaat onderweg.
Die ene keer was niet mijn fout
Dbb knokploeg? We nemen onze kleine reltante ook mee
Die hangt nog steeds aan de telefoon met de belasting dienst
Leuker kunnen we het niet maken, wel langer...Die hangt nog steeds aan de telefoon met de belasting dienst
Mwah, daar zit vind ik zelf toch best wel een flink verschil tussen qua manier van rijden/sturen.Rechtaan rechtuit stelt toch niks voor met een vrachtwagen als je BE hebt of heb ik dit nou mis?
Inb4 steks bij kassa die zijn beklag gaat doenDie hangt nog steeds aan de telefoon met de belasting dienst
Nee, wat ik zei je kan shortcut codes vinden om het keuzemenu te omzeilen en toen moest ik 3 minuten wachten.Die hangt nog steeds aan de telefoon met de belasting dienst
Het was mijn eigen fout.
Humor is niet voor @SteksNee, wat ik zei je kan shortcut codes vinden om het keuzemenu te omzeilen en toen moest ik 3 minuten wachten.
Soms
Veel plezier, als pa zich maar weet te gedragen!Voorbereidingen treffen voor een week snoeken in Zweden ! Alleen niet vergeten om mijn buitenboord mee te nemen anders moet ik weer een 5 pk twee takt huren in Zweden 😂. Word weer een top week met Pa ,mijn neef en mijn jongere broer .Hopelijk zuipen de heren dit keer wat minder zodat er ook nog echt gevist word 🤪
Heel veel plezier! Die herinnering pakken ze niet meer van je afVoorbereidingen treffen voor een week snoeken in Zweden ! Alleen niet vergeten om mijn buitenboord mee te nemen anders moet ik weer een 5 pk twee takt huren in Zweden 😂. Word weer een top week met Pa ,mijn neef en mijn jongere broer .Hopelijk zuipen de heren dit keer wat minder zodat er ook nog echt gevist word 🤪
Dat kun je vergeten! Zeker als mijn neef erbij is . Mijn neef is wat benzine en een aansteker voor een pyromaan is mbt tot die ouwe