- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Thanks gaat zeker lukken !Heel veel plezier! Die herinnering pakken ze niet meer van je af
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks gaat zeker lukken !Heel veel plezier! Die herinnering pakken ze niet meer van je af
Dat kun je vergeten! Zeker als mijn neef erbij is . Mijn neef is wat benzine en een aansteker voor een pyromaan is mbt tot die ouwe
Gelukkig brand benzine niet zo goed.Dat kun je vergeten! Zeker als mijn neef erbij is . Mijn neef is wat benzine en een aansteker voor een pyromaan is mbt tot die ouwe

Wasbenzine wel
Is dat niet al reeds verbrand?

Als ik wasbenzine invul op dumpert, is dit één van de vele filmpjes. Denk dat dit ook is wat @azerate bedoeld
Steks heeft humor 😂
meer dit niveauAls ik wasbenzine invul op dumpert, is dit één van de vele filmpjes. Denk dat dit ook is wat @azerate bedoeld
Damn right kleine vlammenwerper van me 🤪
DBB, ook tips voor al huis-, tuin- en keukenbranden.
Wel pijnlijk, realiseren dat ik de grap pas heel laat begrijp

Ik snap hem nog steeds niet...Wel pijnlijk, realiseren dat ik de grap pas heel laat begrijp![]()

Wasbenzine was benzine (verleden tijd)
Hahahaha. Bedankt
Mezelf weer even heerlijk blond voelen.De beste grappen worden door niemand begrepen.Wel pijnlijk, realiseren dat ik de grap pas heel laat begrijp![]()
Niet best als blonde vrouwen je grappen moeten gaan uitleggen hoor. Hallo, vrouwen en humor 🤷🏼♀️