AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #165.101
  • #165.105
Mijn collega vanochtend: "ik moet echt wat gezonder gaan eten aangezien ik echt dik begin te worden".
Weegt nu denk ik een goeie 130-140kg en kan amper 3x30m lopen zonder zeiknat te zijn van het zweet.

Wat heeft ie vandaag ondertussen op:
- 2 big tasties
- 2 big Macs
- 1,2L aardbeien milkshake
- 10 boterhammen pindakaas
- 600g Engelse drop
- 1 grote friet

Dayuuuum :roflol:
P.s. hij loopt nu net de Mac binnen voor nog wat lunch :eek:
Ik wist niet dat we collega’s zijn.

• #165.109
Mijn collega vanochtend: "ik moet echt wat gezonder gaan eten aangezien ik echt dik begin te worden".
Weegt nu denk ik een goeie 130-140kg en kan amper 3x30m lopen zonder zeiknat te zijn van het zweet.

- 2 big tasties
- 2 big Macs
- 600g Engelse drop
- 1 grote friet

Dit lijstje is al meer dan 10k kcal, ik hoop dat je overdrijft...

Edit: wel rond de 9k

1700 kcal
1100
1300
1800
2400 (edit ipv 4200)
450

Laatst bewerkt:
  • #165.111
Gelukkig ben ik een hobby doctor , ik kom zo ff onderzoekje doen
Wordt dit zo'n film met een flink gat in het plot dat ongeacht wat de patiënt zegt de dokter reageert met: "Kleed u zich maar even uit, mevrouw?"

Voeg hier uw eigen grap toe over gaten die wel gevuld worden.

• #165.112
  • #165.113
Ohh z'n vrouw krijgt chemo op het moment en hij is aan het stress eten. Heb het eens gevraagd waar ie het toch allemaal laat...
Ik krijg ook stress als ik zoveel zou moeten eten iedere dag, wel pittig hoor als iemand in je nabijheid (ik bedoel zijn vrouw) zo ziek is.

• #165.115

- 2 big tasties
- 2 big Macs
- 600g Engelse drop
- 1 grote friet

Maar wel cola zero om te compenseren?

• #165.116
Wordt dit zo'n film met een flink gat in het plot dat ongeacht wat de patiënt zegt de dokter reageert met: "Kleed u zich maar even uit, mevrouw?"

Voeg hier uw eigen grap toe over gaten die wel gevuld worden.
Hahaha flink gat in het plot !
Ik heb idd het vermoeden dat het probleem intern is ,beetje lastig vast stellen met kleding aan

• #165.118
Ohh z'n vrouw krijgt chemo op het moment en hij is aan het stress eten. Heb het eens gevraagd waar ie het toch allemaal laat...
Dat is ook slopend , ben zelf bij 25 kg afgevallen tijdens de ziekte van mijn vrouw .de een eet de Mac leeg en de ander klapt wat honger betreft kompleet dicht

• #165.119
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven