- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Mijn proeftijd zit er al op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn proeftijd zit er al op

Bij prezero krijg je elk werkgerelateerd uur betaald, maar dan ook echt elk uur.Deze is ook wel goeie. Mijn vorige werkgever liet ons steeds op zaterdag terugkomen voor cursussen waarvan je dan de uren niet betaald kreeg.
![]()
Liefdadigheidswerk dusDeze is ook wel goeie. Mijn vorige werkgever liet ons steeds op zaterdag terugkomen voor cursussen waarvan je dan de uren niet betaald kreeg.
![]()
Correct

Zo lang mensen het toe laten dat een werkgever ermee wegkomt dan zullen zulke cowboys altijd blijven bestaan.
Nog bedankt voor de werkgever tipZo lang mensen het toe laten dat een werkgever ermee wegkomt dan zullen zulke cowboys altijd blijven bestaan.
Geen dank man. Eerste weken is altijd even chaotisch maar als je op je plek zit dan is het echt goud💪Nog bedankt voor de werkgever tipHeb komende week vakantie en merk dat ik het stiekem een beetje jammer vind dat ik niet gewoon moet werken... 🤣
De chaos bevalt me op het moment eigenlijk wel. Iedere dag weer een verassing wat je die dag gaat doen begint ergens z'n charme wel te hebben vind ik, gek genoeg. Zoveel nieuwe dingen gedaan laatste weken en eigenlijk merk ik dat het me eigenlijk niet zoveel boeit wat ik nou moet rijden op een dag.Geen dank man. Eerste weken is altijd even chaotisch maar als je op je plek zit dan is het echt goud💪

Dat ie nog geen tanden eruit heeft oid verbaasd mij echt🤣
Hoe heet die weedsoort? Must haveMisschien komt het omdat ik zo belachelijk stoned ben dat ik eigenlijk niet eens veilig over kan steken, maar ik vond dit echt hilarisch
![]()
Een t**f@PartyMarty wat is er zo raar aan de foto, er zit gewoon een vrouw achter het stuur. Wat zie jij dan ?
Was 500mg pure amnesia joint

en vooral die 👀@PartyMarty wat is er zo raar aan de foto, er zit gewoon een vrouw achter het stuur. Wat zie jij dan ?

Zo zag ik van de week een hond op de bestuurdersstoel zitten in een camper, en het baasje zat op de bijrijdersstoel een onmogelijk dikke toeter te rokenMisschien komt het omdat ik zo belachelijk stoned ben dat ik eigenlijk niet eens veilig over kan steken, maar ik vond dit echt hilarisch
![]()