- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, bestaat nog ook.

Adieu copain.
Oke als jij je drankperikelen ook op het juiste forum houdt dan zal ik netjes volgen.
Als je tenminste de moeite doet om ook een link te posten...Oke als jij je drankperikelen ook op het juiste forum houdt dan zal ik netjes volgen.
Fijn weekend, geniet ervanAls je tenminste de moeite doet om ook een link te posten...
Ik had al gehoord over de luiheid van vrachtwagenchauffeurs maar dit is wel schrijnend.
Hier dan:Als je tenminste de moeite doet om ook een link te posten...
Ik had al gehoord over de luiheid van vrachtwagenchauffeurs maar dit is wel schrijnend.
Dankjewel ook voor jou.
Die voor je ontucht met minderjarige Marokkaanse jongetjes?
Totdat ze je vragen de hele dag op een bbc te rijdenen eigenlijk merk ik dat het me eigenlijk niet zoveel boeit wat ik nou moet rijden op een dag.
Marty is altijd wel in voor een feestje, vandaar de username.Totdat ze je vragen de hele dag op een bbc te rijden
Hij was Turks. En als ik zie hoe @jhonfromtokyo hier praat tegen me lijken we er beide prima uit te zijn gekomen.Die voor je ontucht met minderjarige Marokkaanse jongetjes?
Dan moet het een goede keuze zijn.M'n kop op 3mm geschoren toen m'n vriendin was wandelen met de hond.
Ze kan wel janken![]()
Wij zijn vooral blij dat je hond even weg was toen jij je episode hadM'n kop op 3mm geschoren toen m'n vriendin was wandelen met de hond.
Ze kan wel janken![]()

dat wordt een saai lang weekendM'n kop op 3mm geschoren toen m'n vriendin was wandelen met de hond.
Ze kan wel janken![]()

Prima om goed te eten en te trainen. Rusten kun je doen terwijl je het EK cyclocross kijkt