Van plofgroenten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van plofgroenten?
Vega groenteburger + hamburger + broodje erbij. Hoef je niet de tomaat en sla eraf te halen en heb je toch de veggies

Genderneutrale biodynamisch geknuffelde plofgroenten.

Woensdag gewoon weer bovenaan ❌❌❌. In Mei zullen de lampies weer janken! En anders winnen ze ook een keer wat in 5jaar😂
Normaal heb je toch BSA als je je P niet in jaar 2 haalt?Zojuist wiskunde afgerond met een 10. Volgend jaar me propedeuse ophalen. Ironisch dat volgend jaar (hopelijk) ook mijn laatste jaar HBO isPropedeuse in laatste jaar halen komt ook niet vaak voor
Nee klopt, mn BSA werd als uitzondering positief vastgesteld (oid) omdat ik 2 toetsweken had gemist. 1 doordat ik week ervoor werd gediagnosticeerd met epilepsie en andere omdat week ervoor opa in overleedNormaal heb je toch BSA als je je P niet in jaar 2 haalt?
Of afgeschaft wegens covid?
Wel lekker man.
Heftig :/. Wel mooi als je je studie afrond man. Maak em trots daarbovenNee klopt, mn BSA werd als uitzondering positief vastgesteld (oid) omdat ik 2 toetsweken had gemist. 1 doordat ik week ervoor werd gediagnosticeerd met epilepsie en andere omdat week ervoor opa in overleed

M'n linker grote teen is al de hele dag aan het slapen en gevoelloos.
Iemand een idee?
Winterteen?
Heb je je stiekem toch laten vaccineren?M'n linker grote teen is al de hele dag aan het slapen en gevoelloos.
Iemand een idee?
Ja met Sputnik.
DiabetesM'n linker grote teen is al de hele dag aan het slapen en gevoelloos.
Iemand een idee?

Ja? Kzal 1 deze dagen eens 's ochtends nuchter ff prikken bij m'n opa.
Mijn halve linker voet is half doof 😂M'n linker grote teen is al de hele dag aan het slapen en gevoelloos.
Iemand een idee?
Dat zou wel ruk zijn. Sterkte.Mijn halve linker voet of half doof 😂
Iets met een zenuw
Noem je hem nou dik?