MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Volle Maan idd,
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volle Maan idd,
.🤣🤣🤣
Je hebt morgen toch 3 jaar een account?.🤣🤣🤣
Ik ga legaal (na 2 jaar lid zijn van de vereniging) 💪
Schietsportvereniging, 1 jaar aspirant lid en 1 jaar volwaardig lid en dan kun je een verlof aanvragen.
11 december is morgen ja? Dan zal ik tegen de kinderen het slechte nieuws moeten vertellen dat sinterklaas al is geweest.😵
Oja, die moet nog komen.11 december is morgen ja? Dan zal ik tegen de kinderen het slechte nieuws moeten vertellen dat sinterklaas al is geweest.😵
Pa zich gedragen? 😌Prima week gehad ,kapot van de terug rit .tijd voor een sigaar
Eerst nog op 11 november de bij Sint-Maarten horende foekepotterij, alsmede de verkiezing van Prins Carnaval.
Jawel , heeft mijn neef lopen koppelen aan iedere Zweedse blondine die we tegen kwamen in Dalsland 😂 lang verhaal kort mijn neef heeft nu een neukertje met een hengelsport zaak .we hebben besloten dat mijn junior volgende keer meegaat ,want de jongen is bijna 9 tijd om een Zweedse metersnoek te vangen ♥️. Al met al leuke trip en met mijn neef gaat het nu vele malen beter , hij heeft langzaam aan zijn cptsd onder controle en ik heb hem in jaren niet zo vrolijk gezien ...voor mij het hoogtepunt van de trip 😄 Wij gaan hem ook helpen om aan de slag te gaan als visgids in Zweden veel gevangen dankzij zijn kennis van groot water .Echt top !
In de tankgracht in Wassenaar bij Den Haag zitten ook snoeken van een meter.Jawel , heeft mijn neef lopen koppelen aan iedere Zweedse blondine die we tegen kwamen in Dalsland 😂 lang verhaal kort mijn neef heeft nu een neukertje met een hengelsport zaak .we hebben besloten dat mijn junior volgende keer meegaat ,want de jongen is bijna 9 tijd om een Zweedse metersnoek te vangen ♥️. Al met al leuke trip en met mijn neef gaat het nu vele malen beter , hij heeft langzaam aan zijn cptsd onder controle en ik heb hem in jaren niet zo vrolijk gezien ...voor mij het hoogtepunt van de trip 😄 Wij gaan hem ook helpen om aan de slag te gaan als visgids in Zweden veel gevangen dankzij zijn kennis van groot water .Echt top !
In de sloot voor mijn huis ookIn de tankgracht in Wassenaar bij Den Haag zitten ook snoeken van een meter.
Een soort Halloween?Eerst nog op 11 november de bij Sint-Maarten horende foekepotterij
Belgische Halloween
Voor iedereen die de commerciële Amerikaanse shit vergelijkt met de traditionele viering van feestdag van Sint-Maarten bovenstaande!
Verder terug in de tijd SamhainVoor iedereen die de commerciële Amerikaanse shit vergelijkt met de traditionele viering van feestdag van Sint-Maarten bovenstaande!
Want: All Hallow's Eve, de avond voor Allerheiligen en de dag erna Allerzielen.
Jij vangt zeker ook vaak lange zwarte slijmerige paling op parkings.In de tankgracht in Wassenaar bij Den Haag zitten ook snoeken van een meter.
#BroekpalingJij vangt zeker ook vaak lange zwarte slijmerige paling op parkings.