- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Creatief
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Creatief
O jij bent er zo 1, met je mandarijnen.
Niet bij dit incident betrokken! Heb wel in andere gyms diverse machines gebroken, maar daarna wel het kicken zelf gedaan (figuurlijk dan). Kan me in de gauwigheid een standing calf raise en een Matrix chest supported row machine herinneren.![]()
Man 'gets kicked out of the gym for being too strong'
A man appears to have been kicked out of the gym for being too strong after squatting an insane weight.www.ladbible.com
@Schwarzeneggertje ,ben jij dit?
Ik denk dat hij geïnspireerd was door jou, denk je niet?Niet bij dit incident betrokken! Heb wel in andere gyms diverse machines gebroken, maar daarna wel het kicken zelf gedaan (figuurlijk dan). Kan me in de gauwigheid een standing calf raise en een Matrix chest supported row machine herinneren.
Leuk dat je er aan denkt, weer een voorbeeld van: dont judge a book by its cover👍
"ik weet het zeker denk ik"Ik denk dat hij geïnspireerd was door jou, denk je niet?
Wel een keer door de vloer gezakt tijdens deadliften , eigenares van de sportschool was niet blij met de schade .Heb gezegd dat zij op moest rotten met haar blije kop .....heb mijn vrouw al 2 maanden niet meer gezienNiet bij dit incident betrokken! Heb wel in andere gyms diverse machines gebroken, maar daarna wel het kicken zelf gedaan (figuurlijk dan). Kan me in de gauwigheid een standing calf raise en een Matrix chest supported row machine herinneren.
Als ik denk wil ik dat graag benadrukken, laat me

Wel een keer door de vloer gezakt tijdens deadliften , eigenares van de sportschool was niet blij met de schade .Heb gezegd dat zij op moest rotten met haar blije kop .....heb mijn vrouw al 2 maanden niet meer gezien

"zak us fff door op 11-11Wel een keer door de vloer gezakt tijdens deadliften , eigenares van de sportschool was niet blij met de schade .Heb gezegd dat zij op moest rotten met haar blije kop .....heb mijn vrouw al 2 maanden niet meer gezien

Biceps trainen op de standing calf raise bleek geen succes?Niet bij dit incident betrokken! Heb wel in andere gyms diverse machines gebroken, maar daarna wel het kicken zelf gedaan (figuurlijk dan). Kan me in de gauwigheid een standing calf raise en een Matrix chest supported row machine herinneren.
laat me m eigen gang maar gaan......ja hoor, tis vrijdag en ook nog 11-11

Carnaval!"zak us fff door op 11-11
idd das lekkerrr, bij mij alleen de kalk van het plafond op zn bureau
die nieuwe prins is gekozen

Pa hedde gij gezopen?
Had er 2 50kg plates op gelegd, konden de lassen niet tegen. Waar zijn die gebleven trouwens? Het nonchalant rondsjouwen met een 50kg plate onderscheidt de man van de boy.Biceps trainen op de standing calf raise bleek geen succes?
Het apparaat kon het gewicht zeker niet aan.
Komen er weer nieuwe asielzoekers dan? Dit keer aangekondigd zo te lezen.
#pushbackKomen er weer nieuwe asielzoekers dan? Dit keer aangekondigd zo te lezen.