- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit is wel errug onderdanig!!!
Opschonen is censuur.Dat ik niet de mod ben die het maaltijd topic moet opschonen.
Sjjt.Dat ik niet de mod ben die het maaltijd topic moet opschonen.
Ik zou zeggen "opschonen is opvoeden" en een weekban voor de kl***zak die al die ellende heeft uitgelokt!
Ik zal een traantje laten voor de mooie grappen, vooral van mezelf, die als kind met het badwater zullen worden weggegooid.
Ik zou zeggen "opschonen is opvoeden" en een weekban voor de kl***zak die al die ellende heeft uitgelokt!
Gebeurt er eens wat op dbb gvd!
Kan ze niets aan doen, je zou haar ouders moeten straffen voor de gebrekkige opvoeding.
Perma ban , als voorvechter van planten rechten vind ik de massa consumptie van groente een biologische holocaust 🤪 Ik maak natuurlijk een geintje ,ik vind een goede salade bij een rare steak wel lekker
Is ze daarmee niet al afdoende gestraft?
Je hebt gelijk, ook weekban voor haar ouders.Kan ze niets aan doen, je zou haar ouders moeten straffen voor de gebrekkige opvoeding.
Maar zijn met zo’n dochter al niet genoeg gestraft?Je hebt gelijk, ook weekban voor haar ouders.
Als ik mod was, wist ik het wel.
Ik ben expres vegan gaan eten omdat m'n ouders er zo op tegen waren. M'n broertje mocht een keer ook geen nagellak dragen toen hij 4 was dus die is nu gay geworden.Maar zijn met zo’n dochter al niet genoeg gestraft?
Dit is wat mental health professionals cirkel redenering noemenMaar zijn met zo’n dochter al niet genoeg gestraft?
Die zal waarschijnlijk al gay geboren zijn . Een echte hetero heeft een afkeer van archetypes die als vrouwelijk worden gezienIk ben expres vegan gaan eten omdat m'n ouders er zo op tegen waren. M'n broertje mocht ook geen nagellak dragen toen hij 4 was dus die is nu gay geworden.
Zal ze leren!
Let je op @apfelstrudel?Ik ben expres vegan gaan eten omdat m'n ouders er zo op tegen waren. M'n broertje mocht een keer ook geen nagellak dragen toen hij 4 was dus die is nu gay geworden.
Zal ze leren!