ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelijk goeie leverstoot geven en zeggen het leven is kut maar een op je lever is kutter.Vandaag wat tijd door gebracht met mijn zoon ( moet ik veel meer doen) .Bij aankomst thuis zag ik de auto van een van mijn broers en de truck van mijn pa staan natuurlijk altijd leuk ! .ik kom binnen ligt Opa op de grond met zijn ogen dicht en mijn Jongste dochter staat er naast met mijn vrouw haar bokshandschoenen aan breed te glimlachen , Dus ik vraag aan mijn broer wat is hier aan de hand? Pa ligt zogenaamd k.o op de grond en die kleine is iedereen die het wil horen aan het vertellen dat ze opa knockout heeft geslagen . Dus hebben we haar uitgeroepen tot zwaargewicht kampioen van de familie en eten we vanavond ",Opa frietjes" . Morgen wil ze boksen met mij en zondag is mama aan de beurt .Haar oom wil ze niet mee vechten want die is scheidsrechter 😂 Denk dat ik binnekort toch maar eens ga kijken voor een boks vereniging met een pupillen afdeling .Iedereen in huis heeft al tikken van haar gehad en haar linkse directe is erg trefzeker 😁 .Heb haar beloofd dat we wat vaker met de Speed ball in de schuur aan de gang gaan. Soms ben je een gezegend mens als vader van meerdere dochters ♥️
In totaal 5 , 4 meiden ,1 jongen .Oudste dochter gaat binnenkort op voor zwarte band jij jitsu als haar trainer akkoord gaat, mijn zoontje doet aan kyokushin ,2 meiden middelste zijn allebei van het zwemmen ....tja en de jongste vecht en spart maar graag met moeders en blijkt echt fel en doordacht te slaan ...en daar ben ik heel blij mee want gezondheid technisch is ze altijd zwak geweest .@azerate ik heb er ook drie, en de twee oudsten op kickboksen
Vergis je niet moeders spart best wel wat met haar en die lelt haar echt wel met een stootkussen om haar oren ,helpt niks kleine word alleen maar feller ....gisteren heeft ze hele namiddag staan touwtje springen,want goed voor voeten werk .En ze is net als mij ambidexter kwestie van tijd voordat ze gaat stance dansenGelijk goeie leverstoot geven en zeggen het leven is kut maar een op je lever is kutter.
Puber zijn hoort erbij , mijn oudste kon mij niet uitstaan in haar puber fase en haar moeder motiveerde haar niet om te sporten .dat is later pas gekomen door Opa.Kleinste van 6 is ook wild, maar is nog wat jong en speels. Twee jongens traint ee oudste als ik en de jongste is lui en druk met studie en pubber zijn
Klinkt als een leuke uitdagingEn eerlijk gezegd als ik zie dat mensen met een of twee kinderen dat niet voor mekaar krijgen , bevestigd dit mijn denk wijze alleen maar

Is het ook ! Maar jij zult als docent ook wel zien dat kinderen met structuur het gewoon beter doen 😏
Ja zeker weten, alle mensen willen enige vorm van structuur in hun leven en kinderen al helemaalIs het ook ! Maar jij zult als docent ook wel zien dat kinderen met structuur het gewoon beter doen 😏
www.instagram.com
Dagelijks wijn drinken is ook structuur.Ja zeker weten, alle mensen willen enige vorm van structuur in hun leven en kinderen al helemaal

Beetje te vroeg voor jouw koter, maar Elise de Windt would agree.