- Waardering
- 7.098
@MetalNDeadlifts twee vliegen in één klap.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@MetalNDeadlifts twee vliegen in één klap.
Welke afstand?
Kinderen houden van duidelijkheid. En sporten heeft vaste regels en is duidelijk. Ook trainen, etc horen daarbij.Puber zijn hoort erbij , mijn oudste kon mij niet uitstaan in haar puber fase en haar moeder motiveerde haar niet om te sporten .dat is later pas gekomen door Opa.
Ben zelf blij dat mijn huidige vrouw de pedagogische waarde van sport kan waarderen .
Ben zelf van mening dat er een bepaalde discipline en structurering mee ingebakken word .
En eerlijk gezegd als ik zie dat mensen met een of twee kinderen dat niet voor mekaar krijgen , bevestigd dit mijn denk wijze alleen maar
200😌
Dat dacht ik !Kinderen houden van duidelijkheid. En sporten heeft vaste regels en is duidelijk. Ook trainen, etc horen daarbij.
Bovendien hebben ze veel energie en lekker als ze die positief kwijt kunnen.
Ga je trainen? Ik heb van de zomer 120k gedaan (gemiddeld 32) en die laatste kilometers zijn wel pittig. Zou zeker een paar keer 140km gaan fietsen en een keer meer dan 100 een beetje sneller, misschien een kortere toertocht.200😌
Voor de kenners ja dit is niet de volledige afstand. 2200 hoogtemeters 😛
En meestal is het ook gewoon leuk, zo niet, moet je een andere sport kiezen. Uiteindelijk is er altijd wel iets leuks. Mijn dochter vindt Judo helemaal geweldig, terwijl de ander best serieus danst (dat is best hard werken trouwens).
Trainen? Ik fiets hem uut op karakter 😌.Ga je trainen? Ik heb van de zomer 120k gedaan (gemiddeld 32) en die laatste kilometers zijn wel pittig. Zou zeker een paar keer 140km gaan fietsen en een keer meer dan 100 een beetje sneller, misschien een kortere toertocht.
Zadelpijn, pijn in je voeten etc krijg je niet snel als je 60km doet, maar als je echt een uur of 7-8 in het zadel moet….zeker ook met al dat klimmen. Pittig!
Nee, het was ook een tour, dus in groepjes. Wel doorgereden...Trainen? Ik fiets hem uut op karakter 😌.
Nee ik zal wel goed moeten trainen al helemaal voor de hoogtemeters. Die hebben wij hier niet. En de afstand is ook redelijk wat. Verste wat ik gedaan heb is 100k 😂.
Zal de Zwift binnenkort weer even installeren 👌
Deed je solo 120km?
Heb je niets aan de vam berg? Dat is aardig bij jou in de buurt, toch?Nee ik zal wel goed moeten trainen al helemaal voor de hoogtemeters. Die hebben wij hier niet.
Beter de Venusheuvel op fietsenHeb je niets aan de vam berg? Dat is aardig bij jou in de buurt, toch?
Daar gebruik ik mijn tong voor, op weg naar de doos van Pandora
Heb je niets aan de vam berg? Dat is aardig bij jou in de buurt, toch?
😌Nee, het was ook een tour, dus in groepjes. Wel doorgereden...
Voor 200 moet je wel trainen, anders haal je het niet.
Om je kinderen nu ellende en ramspoed te noemen...Daar gebruik ik mijn tong voor, op weg naar de doos van Pandora
Veel eten pre slaap, zout etc.Even een paar dagen mk677 geintroduceerd om extra vocht te kweken voor mijn slaaponderzoek
Slaapapneu here I come
Iemand nog tips om het nog meer te beinvloeden?
Neem slaappil voor het slapen zodat alles ontsnapt
Hele nacht op mijn rug liggen
Veel vochtretentie
Misschien ff dikke pizza klappen pre bed?
Don't die broskiEven een paar dagen mk677 geintroduceerd om extra vocht te kweken voor mijn slaaponderzoek
Slaapapneu here I come
Iemand nog tips om het nog meer te beinvloeden?
Neem slaappil voor het slapen zodat alles ontspant
Hele nacht op mijn rug liggen
Veel vochtretentie
Misschien ff dikke pizza klappen pre bed?