- Waardering
- 32.579
- Massa
- 160kg
Combat lvl? Of f2p…Welkom in de beveiliging.
Mijn account met fully bandos gear is helaas perm ban. Ik grind nu tijdens mijn nachtdiensten weer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Combat lvl? Of f2p…Welkom in de beveiliging.
Mijn account met fully bandos gear is helaas perm ban. Ik grind nu tijdens mijn nachtdiensten weer
10 ofzo gister pas gemaakt
Ik verkoop je mn main. Rsn: w00x w0n dmmWelkom in de beveiliging.
Kinderen die zwanger zijn
! 
We zijn allemaal kinderen van God jongeman
Sommige mensen hebben tijd zat….Snap niet dat mensen altijd een halve dag bezig zijn met hun kerstboom opzetten.
![]()
Die paar dingen, is dat voldoende qua waarden ?
Je gebruikt geen testosteron (meer) neem ik aan?Bloedonderzoek resultaten.
Niet slecht?
Testosteron totaal+3.1++nmol/l+L+9.0+37.3+TESTB'
UNT+11+7562200100'
UNZ+1+7562200100'
@Galen
Er zijn geen behandeldoelen voor het HDL-cholesterol. Deze waarde wordt alleen gebruikt voor risicoschatting.Die paar dingen, is dat voldoende qua waarden ?
HDL is verlaagd, daar zou ik wat aan doen
Al 6 maanden niet meer. Cruisen deed ik ene week wel en daarna 3 weken weer niet. Cruise al lang niet meer.Je gebruikt geen testosteron (meer) neem ik aan?
Je TSH is wel afwijkend, die zou ik opnieuw testen tezamen met vrij T4. Rest van je waardes zijn normaal.
Als je na een cruiseperiode 3 weken lang geen testosteron hebt gezet klopt die waarde wel.Al 6 maanden niet meer. Cruisen deed ik ene week wel en daarna 3 weken weer niet. Cruise al lang niet meer.
hoe lang heb je nu geen test meer gezet ?Al 6 maanden niet meer. Cruisen deed ik ene week wel en daarna 3 weken weer niet. Cruise al lang niet meer.
Wat raad je aan?Als je na een cruiseperiode 3 weken lang geen testosteron hebt gezet klopt die waarde wel.
OkeJe TSH is wel afwijkend, die zou ik opnieuw testen tezamen met vrij T4. Rest van je waardes zijn normaal.
Tja, dat ligt aan je doelen natuurlijk. Waar kies je voor: je gezondheid of je spiermassa? Voor je gezondheid raad ik aan om niet meer te gaan kuren

@IkWilGrootWorde is een goede coachAan 't rondneuzen voor coaching en misschien toch eens die stap zetten 't podium op. Aanrader?
Gezondheid boven alles want ik heb geen wedstrijd ambities. Ik zou wel willen kuren maar dan op de juiste manier, maar wel natuurlijk bij een “groen licht”.Tja, dat ligt aan je doelen natuurlijk. Waar kies je voor: je gezondheid of je spiermassa? Voor je gezondheid raad ik aan om niet meer te gaan kuren
Ik heb je eerdere reactie misschien verkeerd begrepen: heb je de afgelopen 6 maanden totaal geen anabolen meer aangeraakt?
Dan is 3.1nmol/L veel te laag.Gezondheid boven alles want ik heb geen wedstrijd ambities. Ik zou wel willen kuren maar dan op de juiste manier, maar wel natuurlijk bij een “groen licht”.
En idd 6 maanden geen anabolen meer aangeraakt.