Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.804
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Ah, in dat geval, hoe voel je je? Was je aan het afvallen ten tijde van je bloedtest? Ik zou in elk geval binnenkort kijken voor een vervolgtest met SHBG, LH en FSH erbij (en dus testosteron natuurlijk). Afhankelijk van de uitslag en wat andere zaken is het het overwegen waard om andere potentiële oorzaken van een testosterontekort uit te sluiten en aan te kloppen bij een arts (idealiter anabolenpoli) om symptomen en het verdere beloop ervan in goede banen te leiden. Al is het vooral een kwestie van wachten, maar symptomatisch kunnen die je wel hulp bieden.Gezondheid boven alles want ik heb geen wedstrijd ambities. Ik zou wel willen kuren maar dan op de juiste manier, maar wel natuurlijk bij een “groen licht”.
En idd 6 maanden geen anabolen meer aangeraakt.
In principe komt 'duurzaam' kuren neer op zo weinig mogelijk gebruiken, voor een zo kort mogelijke periode, en met zo min mogelijk middelen. Om wat concreets te noemen, als jij 1-2x per jaar 500 mg testosteronenanthaat wekelijks gebruikt voor een week of 12, valt dat qua impact op je gezondheid goed mee en heeft je lichaam tussendoor ook - waarschijnlijk - voldoende tijd om te herstellen.

Ik bestel bijna elke dag wel bij Thuisbezorgd, al jarenlang. Patat, pizza en kebab zijn vaste prik.