MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #165.961
Dat is echt een heerlijk gevoel hè? Geen gezeik dat je meeneemt naar huis. Je komt op werk, doet wat je moet doen, pakt 4x zoveel als je eerst deed voor hetzelfde werk, en op het moment dat je naar buiten loopt valt alles van je af. Niemand valt je lastig in je vrije tijd, geen collega's die aan je hoofd zeuren.
Vrije dagen kan je zelf indelen.

Heerlijk.
Inderdaad!

• #165.962
Beetje plagen moet wel kunnen toch. Ik moet soms wel eens lachen om je posts, of hoe je jezelf formuleert, je taalgebruik. En maak daar dan wel eens grapjes over. Maar dat doe ik bij iedereen, en velen ook bij mij. Zo houden we elkaar ook scherp.

Maar dat is natuurlijk niks persoonlijks. Misschien kom ik wel eens zuur over, maar zo bedoel ik het niet.

Zoals die geestelijk-gehandicapten-mishandelaar ook al zei: ik heb je houding, waaronder je werkethiek, altijd top gevonden, en heb je altijd gerespecteerd. Altijd positief op het forum, je niet laten meeslepen in allerlei negatieve drama.

Top 👍

Je kan beter vechten tegen iemand die ze wel op een rijtje heeft, je weet niet wat je kunt verwachten bij zo iemand. Hij zei ook nog 'waar blijf je, mijn handen worden koud van het ijzer'. Dus ik dacht die kerel staat mij daar met een stuk ijzer op te wachten. Maar goed, ik zie het probleem niet. Twee mannen vechten het uit en schudden elkaar erna de hand. Beter kan niet.

• #165.964
  • #165.965
als jij 1-2x per jaar 500 mg testosteronenanthaat wekelijks gebruikt voor een week of 12, valt dat qua impact op je gezondheid goed mee en heeft je lichaam tussendoor ook - waarschijnlijk - voldoende tijd om te herstellen
Vergeleken met bijvoorbeeld 24 weken 250mg testosteron, welke zou het minst nefast zijn voor je gezondheid?

• #165.966
  • #165.967
  • #165.968
Volgens Diederik kun je beter 600mg test nemen voor 12-16 weken dan lagere dosis op langere termijn.
Volgens Greg Doucette juist niet? Langer hard trainen op lagere dosis geeft denk ik meer en duurzamer resultaat met minder bijwerkingen.

• #165.969
Ben wel benieuwd waarom. Na 12 weken 600mg heb je 7200mg gebruikt, terwijl je na 24 weken op 300mg evenveel hebt gebruikt.
Volgens hem(uit onderzoek) is de zgn schade even groot.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar langer op lage dosis. Mij lijkt hogere dosis meer 'aanslag' dan langer op lage dosis, maar ik ben geen onderzoeker/medisch deskundige

• #165.970
Ben wel benieuwd waarom. Na 12 weken 600mg heb je 7200mg gebruikt, terwijl je na 24 weken op 300mg evenveel hebt gebruikt.
Waarschijnlijk omdat 600 mg test in een gezond mens niet veel meer schade zal doen dan 300 mg, terwijl de duur van onderdrukking wel gehalveerd wordt.

• #165.971
Volgens Greg Doucette juist niet? Langer hard trainen op lagere dosis geeft denk ik meer en duurzamer resultaat met minder bijwerkingen.
En minder olie per injectie ! Iets wat ik zelf in overweging zou nemen als ik weer eens zou kuren

• #165.972
Ook dat ja. je herstel lijkt me ook beter vanaf lagere dosis. maar dat genoemd hebbende, zijn er zat gebruikens die 250/300mg EW als cruise dosis zien :D

• #165.973
  • #165.974
Nieuwe buitenboord en benzine tank ingebouwd ! Snap nu wel dat mijn leverancier aanbood het voor mij te doen .na een hoop laswerk aan de constructie en afbouw werk zit de tank erin .je zou dit maar voor je beroep doen 😅

• #165.975
Mijn nieuwe rugkrabber bevalt goed.

VideoCapture_20221210-144808.jpg

• #165.976
Let je ook op je bloeddruk dikkie :heart:

• #165.978
Die a sahbi’s gaan winnen denk ik

• Haha
Waarderingen: Xrp
  • #165.979
Het maakt mijn dag niet persé goed maar ik vind het wel leuk dat Tamara aka Quadzilla in haar wedstrijd drie 1ste plaatsen heeft gepakt.

• #165.980
Ouwe PC opnieuw aan t installeren. Na een nachtje alleen zwart scherm. Ik denken dat de harde schijf echt kapot is nu... Maar... Misschien doet ie t toch nog! Blauw scherm = beter dan geen scherm.20221211_074305.jpg

Terug
Naar boven