The Barbarian
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.950
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles aanwezig wat je wilt, op een douch na 😜
Waar begint de reep en houdt het keukenblad op?Zelf gemaakte gezonde proteïne repen, nu repen snijden 😋
![]()
Was wel aardig klunen
ik heb er 60 repen a 50gr per stuk uitgehaald.😂🤣😂Ik zou ze zelf (aannemende dat ze goed smaken) meteen grotendeels hebben opgegeten.Was wel aardig klunenik heb er 60 repen a 50gr per stuk uitgehaald.😂🤣😂
Tijdens het snijden heb ik uiteraard ongeveer 200gram buitgemaakt,oei oei wel machtig hoorIk zou ze zelf (aannemende dat ze goed smaken) meteen grotendeels hebben opgegeten.
😂😂Niet meer wat het geweest is ; veel oude rommel en matig onderhoud van de machines.
Wel veel en zware gewichten.
Sfeer nog wel ok, wel vaak druk.
dat is Den Bosch, foxgym 2.0 in rotterdam is al eens verhuisd naar een groter pand.Hoe kan er nou oude rommel staan. Maarten had die gym toch pas enkele jaren geleden geopend? Ja het verhaal van Maarten ken ik.
Dat zeg je tegen iemand die vroeger voor het trainen minstens 1 liter ijs tot zich nam.Tijdens het snijden heb ik uiteraard ongeveer 200gram buitgemaakt,oei oei wel machtig hoor😂😂
Dan heb ik niks gezegd 😂😂Dat zeg je tegen iemand die vroeger voor het trainen minstens 1 liter ijs tot zich nam.
Klinkt als iets voor diarree.
anti histamine
😴
dat is Den Bosch, foxgym 2.0 in rotterdam is al eens verhuisd naar een groter pand.
zal sinds zijn overlijden vast geen nieuwe machine meer gekomen zijn, aangezien dat zijn paradepaartje is/was.