MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #166.602
Zou zelf eerst alle “kruidvat” middeltjes proberen voordat je naar de huisarts gaat en van alles aangepraat word. Er zijn tegenwoordig best veel middeltjes die je eventueel zou kunnen proberen, de een heeft er baat bij en de ander niet. Kan me wel voorstellen als je apart slaapt dat het niet positief uitpakt op je relatie.
Juist wel hier, maar ligt er ook aan hoe je relatie nu is. Ik zei altijd ik snurk niet, tot mijn dochter een geluidsopname maakte

• #166.603
Gaat werkelijk helemaal nergens over dat apart slapen je relatie beinvloed.

• #166.604
Gaat werkelijk helemaal nergens over dat apart slapen je relatie beinvloed.
Ach ja, tegenwoordig moet men ff laten zien dat iemand week of 3 aan GH is, en gelijk snurkpufjes ed shit want dat zou door GH komen. wordt nog wat als je dan 110kg weegt

• #166.605
Ik heb al slaapapneau op 80kg 💀

• #166.607
Ach ja, tegenwoordig moet men ff laten zien dat iemand week of 3 aan GH is, en gelijk snurkpufjes ed shit want dat zou door GH komen. wordt nog wat als je dan 110kg weegt
Ok boomer, bijna weekend ga wat tijd doorbrengen met de kids ipv hier 24/7 lopen te bashen.

• #166.609
Mijn pa heeft slaapapneu en slaapt nu ook met zo'n toestel en een masker op. Was er in het begin ook terughoudend in maar hij zei dat je het vrij snel gewoon bent en het helpt hem enorm hard! En mijn ma wordt nu niet constant wakker van het gesnurk. Alleen maakt dat toestel wat lawaai maar dat is ook minimaal. Het heeft voor beiden een verbetering gebracht in hun leven, duidelijk merkbaar.

Ja is heel irritant voor haar. Ook voor mij, krijg geregeld een beuk omdat ik op mijn zij moet gaan liggen ipv rug, dan zou ik wat minder snurken. Roken kan ook veel invloed hebben, dus daar moet ik ook echt eens mee kappen.

• #166.610
Wel eens laten testen op slaap apneu? Ben zelf in afwachting van een afspraak op 't ziekenhuis. Slaaptest gehad al en heb dus heftige apneu. Iets van 49 episodes per uur :') zo'n CPAP zou ook het snurken flink moeten verminderen. Mondstuk hoef ik idd ook niet, lijkt me vreselijk. Kwijl al genoeg in m'n slaap.
Nee dat niet, maar dat zou ik idd moeten doen. Vrouwlief heeft mij ook al meerdere malen gevraagd om dit te laten checken. Toch maar eens werk van maken.

• #166.611
20230127_091505.jpg
09:00 @schiphol Breakfast of champions

• #166.613
Ja is heel irritant voor haar. Ook voor mij, krijg geregeld een beuk omdat ik op mijn zij moet gaan liggen ipv rug, dan zou ik wat minder snurken. Roken kan ook veel invloed hebben, dus daar moet ik ook echt eens mee kappen.
Stoppen met roken is sowieso een goed idee man! Zelf nooit gerookt dus kan er niet over meespreken hoe moeilijk stoppen is.

• #166.615
Stoppen met roken is sowieso een goed idee man! Zelf nooit gerookt dus kan er niet over meespreken hoe moeilijk stoppen is.
Kan heel moelijk zijn. Ik had er echt een pleurishekel aan dat ik dat deed voordat stoppen me lukte. Wel vanaf de een op de andere dag nooit meer een sigaret gerookt :)

Allen Carr heeft mij een beetje geholpen. Nu al dik 23 jaar peukvrij

51+QKJGqDdL.jpg

• #166.616
Nee dat niet, maar dat zou ik idd moeten doen. Vrouwlief heeft mij ook al meerdere malen gevraagd om dit te laten checken. Toch maar eens werk van maken.

Hahaha m'n ex heeft ooit ook eens zo'n opname van me gemaakt, met de deur dicht zelfs. Ernstig. Maar apneu is ook echt slecht voor lange termijn gezondheid dus beter wel wat aan doen. Hoop alleen dat ze niet teveel b**chen dat ik dan maar moet downsizen.

• #166.617
Vaarwel iedereen, tot volgend jaar.
IMG_20230127_170029.jpg
IMG_20230127_160646_1.jpg

• #166.618
Ik krijg altijd een dreun omdt ik op m'n zij moet gaan liggen. Werkt geheid.

• #166.619
Gewoon roken joh. Een marathon sprint is pas slecht voor je. Yolo

• #166.620
Van een flat springen is ook slecht voor je dus waarom zou je groente eten?

Terug
Naar boven