- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Ah, op die manier!Ik doelde niet op de aanschafprijs, maar op een lening. Ik heb het kunnen lenen tegen 1,6% wat ook nog eens aftrekbaar is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, op die manier!Ik doelde niet op de aanschafprijs, maar op een lening. Ik heb het kunnen lenen tegen 1,6% wat ook nog eens aftrekbaar is.
waarom wil je dit? Om warmte buiten te houden?Das nog geen 9m2 Jezus.
Laat die rolluiken maar zitten 😂😂
Dat kost wel dik 5k dan. Ik wist dat ze prijzig waren maar damn
Ook en de kou plus ik vind het wel prettig. Heb nu de lamellen ook altijd dicht.
Ik heb paar jaar geleden mobiele airco voor een fractie van de prijs aangeschaft. Beste uitgave in jaren.Ook en de kou plus ik vind het wel prettig. Heb nu de lamellen ook altijd dicht.
OHP gaat ook niet zo hard als Squat of DL in progressieYay, military press 1x65. Nieuw pr. Blij mee. Ohp vind ik t*ring moeilijk qua progressie.
Schouderblessure lijkt eindelijk echt een beetje voorbij.
OHP gaat ook niet zo hard als Squat of DL in progressie
Op de muur, op kozijn, tussen de muur ?Ik heb in maart 2021 5 rolluiken laten plaatsen voor ramen met een afmeting van 110cm breed en 150cm hoog, allemaal met een somfy motor met afstandsbediening, geen wifi bediening, in totaal was ik €3750 kwijt.
Nee, maakt maar geintjeEcht waar joh? Zou dat misschien komen doordat je een kleinere spiergroep aanspreekt?
Ja dat heeft allemaal invloed, als @ThaWasteland meer info wilt hebben kan die daar gewoon naar vragen.Op de muur, op kozijn, tussen de muur ?
Welke Somfy motor, type omkasting, valse vensterbank ?
Telt allemaal mee voor de prijs natuurlijk
Je kunt hardloopschoenen kopen voor 40,- maar ook voor 240,-
Is dat echt waar ?Ja dat heeft allemaal invloed, als @ThaWasteland meer info wilt hebben kan die daar gewoon naar vragen.
Er zijn trouwens nog veel meer prijsopties voor hardloop schoenen dat de twee die jij aangeeft.

Jan van Galen ken ik nietNiet zo bescheiden doen. Met al die jaren ervaring heb jij enorm veel kennis opgedaan, het spat ervan af! Van Galen is er niets bij!
Natuurlijk. maar daarom juist extra lekker. Die 65 was voor mij wel echt een grens. Ben dan ook diep onder de indruk van mensen die meer dan 100kg log pressen enzo.OHP gaat ook niet zo hard als Squat of DL in progressie
filmpje van? Want iedereen kan natuurlijk zeggen ik druk dit en push dat.Natuurlijk. maar daarom juist extra lekker. Die 65 was voor mij wel echt een grens. Ben dan ook diep onder de indruk van mensen die meer dan 100kg log pressen enzo.
Nee prima zoJa dat heeft allemaal invloed, als @ThaWasteland meer info wilt hebben kan die daar gewoon naar vragen.
Er zijn trouwens nog veel meer prijsopties voor hardloop schoenen dat de twee die jij aangeeft.
Wat een humor. Raap mij op. Ik hou het niet meer. Dijen kletser. Haal een ambulance.Krijg net een pakje wat in de tuin gelegd zou worden, netjes persoonlijk afgegeven.DHL
Doe ik niet aan. Je hoeft me ook niet te geloven heurfilmpje van? Want iedereen kan natuurlijk zeggen ik druk dit en push dat.
Filmpje sparky filmpie
Maar wel lekker man 65 👍